+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:27:57 GMT 2
Jeg kommer roligt gående, med Amadeus ved min side. Jeg holder godt øje med både Amadeus, men også med Yoshi. Han ser lidt bange ud o.O Men, Amadeus gør jo intet.. I hvertfald ikke lige nu. Jeg vender ham rundt, så jeg kan stige op. Jeg ser på Yoshi. Han er nu sød, sådan som han ser ud, med den lille nederdel. Arh, jeg er totalt fortabt i transvestitter XD Jeg sukker roligt, før jeg klapper Amadeus på bagdelen og svinger mig op. Han tripper let på stedet, men jeg river let tilbage i tøjlerne, for at få ham til at stå stille. Jeg mumler noget beroligende til Amadeus, før jeg ser på Yoshi. "Kom dog herop.. Han gør ikke noget.." siger jeg roligt og muntert. Jeg smiler skævt til ham ^__^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:32:46 GMT 2
Nederdelen er skotsternet. Rød og sort. Så fik vi det på plads, skønt det vel egentlig kan være fuldstændig lige meget. Jeg går stadig nogle meter bag dem, og sætter hovedet på skrå da hun stiger op på hesten. Den virker mindst lige så nervøs som mig.
Kom dog herop? Op på hesten? Jeg sætter hovedet lidt på skrå, men sørger for at gå en stor bue udenom hestens røv, for derefter at stå ved siden af hesten og Trashie. "Her?" spørger jeg så, for at være sikker på at hun mente at jeg bare skulle stå ved siden af hesten.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:37:57 GMT 2
Jeg smiler let. Han virker så lille og barnlig, men han ser ældre ud. Han opfører sig som en 9årig, men ser ud som en 16-17årig .. Jeg ser på ham, da han går en bue udenom Amadeus'es bagdel og stiller sig ved min side, eller, Amadeus'es side, faktisk. Jeg smiler bredt og nikker let. "Jah, men du siger bare til, hvis du vil have en tur, ikk?" siger jeg muntert og ler kort. Jeg puffer let til Amadeus'es side, med mine hæle og prøver at huske hvordan det er man rider ordentligt. Jeg retter ryggen, sætter hælene nedad og holder rigtigt på tøjlerne. Jah, tror det er nogenlunde sådan. Amadeus, går lydigt fremad, med vippende ører og hans hale rejses let. Han er en ret fin race, vil gætte på en eller anden varmblodsrace, måske hannoveraner? Tjaah, hvad ved jeg. Amadeus skridter pænt og skole'agtig, hvilket virker lidt kedeligt.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:46:35 GMT 2
jeg ser op på hende, lidt undersøgende, men stadig med et fjernt blik. jeg nikker dog. Så ser jeg lidt frem, og begynder at gå sammen med hende, da hun sætter hesten i skridt. Jeg ser lidt på hende og hesten. Det ser meget elegant ud. Og faktisk får jeg lyst til at tegne. Tegne tegne tegne. Jeg elsker at tegne, men manden sagde at jeg ikke måtte tegne før efter jeg havde spist. Så ergo, kan jeg ikke tegne endnu.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:49:57 GMT 2
Amadeus opfører sig som en rideskole hest, lige så lydelig og kedelig. Jeg gaber kort, før jeg ser ned på Yoshi. "Hey, må jeg se hvad du har tegnet?" spørger jeg muntert, men roligt. Jeg ser ellers fremad, fordi jeg helst ikke vil støde ind i nogen af de store træer, med mange blade. Jeg læner mig tilbage og klapper Amadeus på halsen. Han er opmærksom, men han ser ud til at tage det hele roligt nok. Jeg skubber ham lidt fremad, så skridten bliver øget lidt. Altså, skridten bliver lidt hurtigere. Jeg roser ham mumlende, mens jeg begynder at nusse hans man, med den ene hånd.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:52:47 GMT 2
Jeg ser op på hende, og knuger kort min blok lidt mere ind til mig, mens jeg tænker over det. Så nikker jeg lidt. "Jo. Må du godt." får jeg så sagt, og nikker lidt. Jeg går lidt foroverbøjet, og gnider lidt mine tomler mod hinanden.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:56:25 GMT 2
Jeg smiler og ser på ham.. Jeg har et eller andet blødt punkt for ham, et eller andet sted. Jeg giver slip på tøjlen, med den ene hånd og rækker den imod ham, for at han skal række mig den. Jeg smiler blidt. Jeg ved ikke om jeg virker hård eller ond, men det er svært at være så betænksom. Jeg retter lidt på min hjelm.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 11:00:44 GMT 2
Jeg ser på hendes hånd, da hun rækker den ned mod mig, og lidt tøvende får jeg rakt blokken op til hende, og da jeg er sikker på at hun har fat, giver jeg ganske forsigtigt slip. Det føles underligt ikke at ha' den firkantede samling papirer i armene, og istedet samler jeg hænderne foran mig, og gnider igen mine tomler mod hinanden. Mit blik flakker en smule.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 11:05:26 GMT 2
Jeg tager imod den, mens jeg ser på Yoshi. Han ser ikke ret glad ud ved situtationen.. Men, jeg vil meget gerne se hvad han tegner eller skriver d; Jeg smiler til Yoshi. Han ser helt trist ud. Det gør lidt ondt på mig at se ham sådan, men jeg åbner stille blokken. Jeg ser på den første tegning. Han tegner fantastisk. "Det er jo fantastisk, Yoshi!" siger jeg overrasket, forbløffet. "Wow.." siger jeg målløst. Jeg bladrer om på næste side. Jeg kan ikke tegne. Det bliver bare en masse krusseduller. Waah >__<' Men, dette er jo fantastisk. "Tænk at du kan finde ud af det, Yoshi.. Hvis jeg nogensinde skulle tegne, så ville det blive til en gang krusseduller.. " siger jeg overrasket, med let sarkasme i stemmen. Jeg rækker ham blokken, med et smil.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 11:09:42 GMT 2
Jeg gnider lidt hænderne mod hinanden. Der er ikke ét eneste ord skrevet i hele blokken, og jeg ser op på hende da hun kommer med kommentarer til tegningerne. "A.. Arigatou.." siger jeg så, ganske stille, det har jeg nemlig lært at jeg skal. Man skal takke folk når de roser en. "Krusseduller?" Jeg sætter hovedet på skrå, og tager imod min blok. Jeg ved godt hvad krusseduller er, men på den anden side, kan krusseduller være mange ting. Jeg drister mig lidt, men klapper så forsigtigt Amadeus på skulderen. Bare for at være flink mod den. Jeg ser så op på Trashie igen, før jeg lader blikket glide frem. Jeg smiler lidt. Jeg er glad for ros.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 11:15:52 GMT 2
Jeg smiler let og nikker da han siger tak. Jeg forstår en anelse japansk, som jeg har hørt fra sange og de gange jeg har kigget rundt omkring på internettet, derhjemme fra. Jeg tager fat i tøjlerne igen, da Amadaus, er ved at gå lidt for livligt fremad. Jeg laver nogle små halve parader, så han sætter farten en anelse ned. Skridten er energisk, men ikke livlig. "Jah, en masse streger, samt cirkler, som ikke ligner, hvad det skulle forestille!" griner jeg kort og smiler til ham. Jeg sidder nærmest og nedstirre ham, så jeg ser fremad, udover Amadeus'es ører. "Hey, jeg har tænkt mig at trave lidt.. Vil du ikke med herop og sidde. Jeg skal nok holde fast i dig.. Jeg lover dig.. Og, de menneskerne, finder ikke ud af det.." siger jeg muntert.. "Jeg lover.. " gentager jeg, for at understrege det..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 11:18:43 GMT 2
Jeg nikker lidt til det første hun siger, og klør mig lidt i nakken. Jeg ser lidt på træerne. De er pæne. Jeg ser op, på hende, da hun så siger ngoet igen, og jeg sætter hovede på skrå. Var det nu en god idé? Jeg vidste ikke rigtigt. Manden sagde jo at jeg ikke skulle ride.. Men... Jeg nikker stille. "O.. Okay.." Jeg knugede min blok ind til mig, og virkede stadig temmelig tøvende.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 11:23:46 GMT 2
Jeg holder Amadeus an. Jeg stiger stille ned fra ham og ser på Yoshi. "Du kan sidde foran, så kan jeg sidde bagved.. Så har jeg både styr på dig & Amadeus.." siger jeg roligt. Jeg kan sagtens se hvor tøvende og smånervøs han er, men der er intet at være bange for. Amadeus virker til at være en fornuftig hest. Jeg tager stigbøjlen frem, så han kan sætte sit ene ben op i. Jeg klappe ham let på det ene lår og siger; "Så svinger du bare det her ben op i bøjlen og trækker dig op.. Det er let nok.. " siger jeg muntert og smiler opmuntrende ^__^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 13:08:52 GMT 2
Jeg ser lidt på bøjlen da hun trækker den ned, og hører ganske fint hendes instrukser. Jeg stikker så tøvende foden op i bøjlen, og kommer op, dog resulterende i at jeg sidder bagvendt på hesten. Jeg får mig dog med meget besvær vendt mig om igen, da jeg endnu ikke har givet slip på min blok.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 13:18:34 GMT 2
Jeg ser på ham og smiler et varmt smil. Jeg retter lidt på hjelmen og sukker let, da han vender forkert. Jeg ler kort og jeg er parat til at gribe ham, hvis han skulle ryge ned. Jeg går for om Amadeus, for at sætte hans anden fod i stigbøjlen, hvorpå jeg går samme vej, hen på den side. Jeg tager et fast tag i sadlen, hvorpå jeg svinger mig elegant over Amadeus'es bagpart. Han tripper let på stedet og bliver overrasket over den ekstra vægt, men før han begynder at gå, får jeg et fast tag i tøjlerne. Jeg sidder ikke i sadlen, da Yoshi gør det, men jeg kan med lethed ride uden sadel. Jeg rider faktisk bedst uden sadel, da det er lettest at følge hestens bevægelser på den måde. Jeg holder rundt om Yoshi, for at kunne holde fast i tøjlerne. "Klar, til at sætte i trav?" spørger jeg muntert og ser stille på Yoshi's ryg, før jeg ser ham over hovedet, da han er lav i forhold til mig. Han er faktisk rigtig lav x] Jeg puster ham let i hovedet, blot for at drille ham, selvfølgelig kun kærligt ment ^.^'
|
|