+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 19:24:38 GMT 2
Jeg smiler stille. Amadeus sætter farten ned, men stopper ikke helt.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 19:32:46 GMT 2
Jeg ser lidt på Amadeus, nu er det jo så han burde stoppe. Jeg trækker lidt mere i tøjlerne, dog stadig forsigtigt. Kom nu, kom nu.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 19:35:03 GMT 2
Amadeus standser langsomt, men han standser ganske vel. Jeg hopper hurtigt af Amadeus. "Kan du selv komme ned eller skal jeg hjælpe dig?" spørger jeg varmt, med et lille smil på læben. Det er stille begyndt at blive mørkt, men man kan stadig se det meste omkring os. Jeg aer stille Amadeus på halsen, mens jeg holder i den ene tøjle, ved bidet.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 19:45:10 GMT 2
"Kan selv.." min stemme er fast, selvom jeg har det som om jeg er ved at skide i bukserne over at skulle ned fra den kæmpe igen. Eller. Kæmpe og kæmpe .. Man forstår vel? Og så havde jeg jo ikke engang bukser på .. Jeg tog stille min tegneblok godt ind til mig, og lod mig glide ned af hesten, og nederdelen glider lidt op, dog har jeg jo både leggins og halvlange bukser på indenunder. Jeg landede let svajende på mine ben. "Jeg kunne." siger jeg, en anelse stolt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 19:49:42 GMT 2
Jeg nikker let, men er klar til at gribe ham. Amadeus er høj i forhold til ham, nemlig. Jeg sukker let, da Yoshi kommer helt ned. "Flot!" roser jeg og klapper ham let på skulderen. Jeg trækker tøjlerne over hovedet på Amadeus, da jeg hellere vil gå ved hans side, da det er uretfærdigt for Yoshi .__.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 20:27:07 GMT 2
Jeg knuger igen min blok til mig og smiler da hun klapper mig på skuldrene. Jeg holder mig ved hendes side, da jeg ikke har lyst til at gå hverken foran Amadeus, eller bagved. Og jeg er da også glad for at hun også går og ikke rider. Det giver mig en rar fornemmelse i maven.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 20:30:25 GMT 2
Jeg smiler stille og slår klik med tungen. Amadeus sætter i skridt. Han sveder ikke, bare en anelse fugtig. Jeg aer ham stille og ser på Yoshi. "Var det godt?" spørger jeg ham.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 20:39:35 GMT 2
Jeg nikker ivrigt. Meget ivrigt endda, "Ja, det.. Var rigtigt sjovt!" Jeg nikker igen, for nærmest at bekræfte det.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 20:42:46 GMT 2
Jeg smiler bredt. "Uuh, det er jo godt, Yoshi.." siger jeg og stryger ham forsigtigt og strejfende over håret. "Så må vi prøve det en anden dag, igen" siger jeg
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 20:53:49 GMT 2
Jeg nikker ivrigt, og lukket det ene øje da hun stryger mig over håret. Jeg holder tegneblokken tæt ind til mig, og kan mærke at det er spisetid. Egentlig er det ikke min mave der rumler, men min hjerne der siger; Så, nu er det ved at være aftensmads tid Yoshi. "Igen snart. Meget snart." siger jeg så, lidt ivrigt, og knuger lidt mere min tegneblok, "Men først mad." siger jeg så, bestemt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 19, 2008 13:34:50 GMT 2
Jeg smiler bredt da han siger at han meget gerne vil ride igen, snart, meget snart. "Det vil jeg da se frem til" siger jeg stille og griner over at det først er madtid. "Ja, jeg skal også lige ind og pakke ud.. " siger jeg roligt. Da vi er henne ved stalden, åbner jeg stalddøren og trækker Amadeus ind. Han er meget lydig og står pænt og venter, da jeg tager et tov og binder ham fast til boksdøren, så jeg kan sadle ham af. Jeg tager sadlen af Amadeus og han sukker lykkeligt da han slipper fri fra sadlen, som strammer om hans mave.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 19, 2008 13:45:28 GMT 2
Jeg stopper op i døren, og venter tålmodigt på at hun bliver færdig. Jeg overvejer at spørge om jeg skal hjælpe, men dropper det igen.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 19, 2008 13:48:38 GMT 2
Jeg ser kort på Yoshi, men koncentrere mig så om at sadle Amadeus af. Jeg tager forsigtigt trensen af ham og begynder at strigle ham med en blød børste, der hvor sadlen har siddet. På ryggen og der hvor gjorden har strammet, under maven, bag forbenene. Amadeus står bare stille, lader mig gøre hvad jeg skal gøre, den mekaniske hest. Han er kedelig, synes jeg. Intet at kæmpe med, men det er samtidig godt, fordi jeg har ikke redet i et stykke tid. Da jeg endelig får striglet ham færdig, sætter jeg ham i boks og sukker let. "Hvad har du så tænkt dig nu? Skulle vi gå ind og finde noget at spise, eller?" spørger jeg. Jeg smiler skævt.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 19, 2008 14:00:12 GMT 2
Jeg står lige så tålmodig, lige til hun er færdig og igen taler til mig. JEg nikker lidt, en anelse langsomt. "Ja.." jeg tager mig lidt til maven. "Den rumler lidt ~w~" siger jeg med et lille smil, og tripper lidt på stedet. "Skal Amadeus spise?" spørger jeg så. Jeg vil gerne være sikker på at hesten også har det godt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 19, 2008 14:03:22 GMT 2
Jeg ser stille på Yoshi. Han er nu kær ' Jeg ler let, da han tilføjer at hans mave rumler. Han er skør .__. Jeg kører forsigtigt min ene hånd igennem mit sorte korte hår. Kunne godt trænge til et bad ^__^ "Jah, Amadeus skal have mad, men det klare dem der ejer ham." siger jeg stille og åbner døren til stalden, for at komme ud. Jeg holder døren for Yoshi og ser afventende på ham ^^
|
|