Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 13:46:55 GMT 2
Der går et jag af skræk gennem mig, men jeg holder mig fast og går ikke i panik. Jeg mærker hun kommer op bag mig, og lægger armene om mig. Jeg ser lidt på hesten, bange for at den lige med et falder sammen, og ser lidt bagud på hende, da hun puster mig i hovedet. Jeg nikker dog til at være klar og ser fremad igen. Jeg holder lidt i sadlen og har et godt tag i skitseblokken.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 13:50:45 GMT 2
Jeg smiler let. Han har ingen grund til at være bange, men jeg forstår ham udmærket. Hvis han ikke kan ride, så er det jo også lidt mærkeligt, at ride på en hest som Amadeus. Han er ikke så høj, men i forhold til Yoshi er han. Jeg prikker let til Amadeus med hælene og han sætter frem i skridt. Rytmisk og gyngende. Jeg smiler let. Jeg holder godt fast i Yoshi og hvis det skete at han faldte af, ville jeg ryge med i faldet. Jeg sparker let til Amadeus'es sider og hans ører fremad, før han sætter i en energisk trav. Jeg laver små halve parader, da den ikke skal blive for hurtig. Jeg smiler let, i mens jeg ser fremad. "Bare følg hans bevægelser, det kommer med tiden ^__^" siger jeg muntert og roligt. "Bare slap af og nyd det.." siger jeg beroligende, med et mildt smil på læberne.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 14:01:12 GMT 2
"O-okay." jeg forsøger at følge hestens bevægelser, men er noget tryggere nu hvor hun fortæller mig at jeg skal slappe af. Dette er så anderledes end hvad jeg plejer at gøre.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 14:05:03 GMT 2
Jeg smiler muntert og nyder at ride igen. Det er et godt stykke tid siden, nemlig. Jeg følger hestens bevægelser, men jeg laver ikke letridning, da det ville ødelægge hestens ryg, da det er for tidligt at lære Yoshi at ride Letridning. Jeg styrer Amadeus rundt på stien, for at zikzakke rundt om nogle træer. Jeg nyder det meget, men slapper ikke ret meget af, da jeg både skal holde øje med Amadeus & Yoshi. "Yoshi, hvor gammel er du så?" spørger jeg ham, for at starte en samtale. Jeg aer på halsen, mens jeg holder tøjlen. Jeg driver Amadeus fremad, for at øge farten, bare ikke til galop. "Jeg er selv 18år.." siger jeg muntert, med et lille smil på læben. Det er lang tid siden jeg har været nogenlunde glad, som nu..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 14:11:31 GMT 2
"Um... Atten.." svarer jeg, en anelse fraværende, mens jeg koncentrerer mig om ikke at ryge af. Jeg ser på hesten, og jeg slapper lidt mere af. "Ama-deus er .. stor.." mumler jeg så, og har et lidt tag i hans man.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 14:20:13 GMT 2
Jeg nikker let, selvom jeg regnede med at han var 16 xD "Du ser ung ud, af din alder." siger jeg muntert, som et kompliment. Jeg smiler let og nikker. "Naaah, ikke specielt, men, jah, du er heller ikke så høj" siger jeg muntert. Jeg håber ikke at han bliver såret af at jeg er så direkte. Mini'transvestit .. Nuurh suser det igennem min knold xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 16:18:48 GMT 2
Jeg drejer tøvende hovedet bagud og ser på hende, da hun kommenterer min højde. Men egentlig tager jeg det hverken som kompliment eller kritik. Sådan arbejder min hjerne overhovedet ikke. "Du er høj." siger jeg så, konstaterende. For hun er jo højere end jeg er. Jeg drejer så hovedet frem igen, og synes faktisk ikke det er så slemt mere. Hesten har jo ikke lavet numre, men jeg har gjort noget jeg ikke måtte .. Egentlig .. sjovt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 16:23:46 GMT 2
Jeg smiler stille og ser stille på Yoshis sorte hår, før jeg ser fremad. Jeg ryster let på hovedet, da han siger jeg er høj. "Naij, overhoved ikke.. Men, jeg er heller ikke lav.." siger jeg muntert og tvinger Amadeus lidt fremad, for at sætte traven lidt op. Hans ører hurtigt fremad og han øger traven. Ikke til galop, blot så den bliver livlig. Amadeus laver et lille spjæt, så jeg giver slip i tøjlerne og holder-krammer nærmest- godt fast rundt om Yoshi, så han ikke ryger af. Jeg kan med lethed blive siddende, men jeg ved ikke med Yoshi. Han tager fat i tøjlerne og ser bekymret på Yoshi. "Er du okay?" spørger jeg bekymret og retter lidt på hans trøje.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 16:40:36 GMT 2
"Nyah!" der kommer et overrasket lyd da hesten gør sit spjæt, men heldigvis ryger jeg ikke af. Trashie holder jo fat i mig. Jeg nikker lidt, "Forskrækket.." mumler jeg, og får rettet lidt på min nederdel. Heldigvis tabte jeg ikke min skitseblok. Det ville have været katastrofalt. Jeg kigger lidt på hesten, "slem hest." det kan næsten ikke høres, og jeg vil da heller ikke skælde hesten ud som sådan. Den gav mig bare en forskrækkelse, og jeg er ikke glad for forskrækkelser. De er jo onde! .. Eller .. Det synes jeg.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 16:46:06 GMT 2
Jeg smiler stille, da han siger at der ikke er noget galt, ud over at han er forskrækket. "Amadeus er bare lidt .. livlig?"siger jeg mumlende, med et lille smil på læben. Jeg kaster let med hovedet og får fuld styr på Amadeus meget hurtigt. Jeg stryger ham hurtigt og strejfende over håret, for at berolige ham. Jeg stryger stille Amadeus over siden, da han skal dæmpe sig lidt.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 16:58:29 GMT 2
Jeg lukker kort øjnene da hun stryger mig over håret, og ser så på hesten. Okay. Den var ikke så slem. Man kan høre en krage der ... Skræpper .. Et eller andet sted, og jeg krymper mig lidt sammen. Ikke fugle, dem er jeg ikke glade ved. Jeg er bange for at de napper. Jeg aer så forsigtigt Amadeus over manken, dog næsten uden at røre.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 17:01:40 GMT 2
Jeg smiler stille. Jeg vender Amadeus om, da vi er begyndt at komme ret langt ind i skoven. Jeg ser undrende på Yoshi, da han krymper sig sammen. "Hvad er der galt, Yoshi?" spørger jeg bekymret og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 17:04:14 GMT 2
"Fugl..." mumler jeg helt stille, og lader blikket glide ud. Jeg kunne nu ikke se kragen. Måske havde det bare været mig? Næh. Der sad den jo. I et træ. Jeg pegede meget nervøst. "Krage." kom der fra mig. Jeg hader fugle. De flyver for meget, og kan følge efter en. Det er ikke rart.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 17:06:50 GMT 2
Jeg ser undrende på ham. Jeg nikker let. "De er mere bange for dig, end du er for dem, Yoshi.." siger jeg blidt og muntert, med et smil på læben. Jeg aer stille Amadeus, men jeg er parat til at trække hårdt i tøjlerne, hvis han pludselig finder på noget .. Jeg ser på kragen, der sidder i et træ og jeg prøver at lade vær med at fnise, da det virker helt vildt mærkeligt at være bange for en fugl..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 17:12:34 GMT 2
"Men de napper.." siger jeg så, og holder stadig i Amadeus' manke med den ene hånd. "Og og.. Det gør ondt!"
|
|