Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 9, 2008 16:21:23 GMT 2
Jeg trækker maven lidt ind, da hun nusser min mave. Ikke at jeg har noget imod det, det føltes bare sjovt, og kildede en anelse.. Jeg er dog stadig dybt koncentreret, og er glad for at få ros. Jeg lader hende rette mine hænder, og ser lidt på dem, men jeg forsøger at memorere alt det hun fortæller mig. Jeg retter mine fødder, spørgende, "sådan?" Det sorte hår er begyndt at pjuske lidt, og jeg smiler faktisk en anelse.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 9, 2008 16:25:08 GMT 2
Jeg mærker godt at han trækker maven ind og jeg nusser ham i hvertfald ikke for at irritere ham. Jeg nikker let, da han spørger om det sådan. "Jah, præcis.." siger jeg smilende og kaster lidt med hovedet, før jeg stille giver slip i ham. "Tag det roligt.." siger jeg stille.. Jeg har hænderne lige bag ham, så jeg skulle være klar til at gribe ham hvis der skete noget..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 9, 2008 16:31:03 GMT 2
Jeg smiler roligt da hun roser mig igen, men jeg bliver straks lidt mere nervøs da hun giver slip i mig, og forsøger at slappe af, det går dog ikke så godt, men stadig sidder jeg ikke så stift at jeg glider af. Men det kan godt mærkes.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 9, 2008 16:35:09 GMT 2
"Bare slap af i alle muskler, men vær opmærksom på alt og husk at ride ordentligt....." siger jeg smilende, men jeg mener det jeg siger.. Ellers kan det gå galt.. "Og, husk at ret ryggen lidt.." siger jeg tilføjende.. Ikke for at være hård, men det er mig der står til ansvar for ham, hvis der sker ham noget.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 9, 2008 16:37:28 GMT 2
"O-okay.." jeg nikker, og forsøger så godt som muligt at følge hendes anvisninger. Jeg klemmer lidt med lårerne, for at holde mig fast, og håber mest af alt at hesten ikke sætter farten op. Jeg er ret nervøs, men tænker at jeg må tage mig sammen. Jeg retter ryggen.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 9, 2008 16:42:34 GMT 2
Jeg smiler stille og ser på ham, op og ned af ham, for at se om der skulle være noget der ikke så rigtigt ud. Der er egentlig ret meget der ikke er korrekt, men han er nybegynder så det er rimligt flot. "Det er flot, Yoshi, men husk hvad jeg har sagt til dig før.." siger jeg blidt. Stemmerne i hovedet er så småt ved at forsvinde.. Men, jeg ignorer dem så godt jeg kan.. Er jo vant til dem..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 10, 2008 15:09:28 GMT 2
Jeg er ret fraværende, og dybt koncentreret men kan alligevel godt høre hendes stemme. Jeg nikker bare lidt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 10, 2008 15:14:39 GMT 2
"Okay, hvis du er klar, kan du bare sætte ham i trav.. Bare husk, at hold godt fast med lårene.. Jeg skal nok være klar til at gribe dig, Yoshi!" siger jeg smilende og jeg mener virkelig at jeg vil gribe ham, da jeg synes han er rigtigt sød. Mine hænder er lige bag ham og er klar til at rive fat i ham.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 10, 2008 15:42:16 GMT 2
Jeg nikker endnu engang, og prøver stille at puffe til hesten, og håber inderligt den sætter i trav.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 10, 2008 15:46:22 GMT 2
Jeg smiler stille og giver et hjælpende puf med hælene, dog meget stille, så Yoshi skulle tro at det var ham der gjorde det.. Blot for at gøre Yoshi glad. Amadeus sætter frem i en lydig trav og knejser let i nakken. "Prøv og stram tøjlerne lidt uden at trække ham i munden.."
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 17:53:43 GMT 2
"Uh!" Kommer der lavt fra mig. Det nytter ikke at skræmme hesten, for så kan det være den løber væk, og det er ikke godt, især ikke når jeg sidder på den sammen med Trashie. Jeg lægger overhovedet ikke mærke til at hun puffede med hælen, og føler mig pavestolt over at have fået hesten til at sætte farten op. "O-okay!" jeg strammer tøjlerne lidt, og er virkelig koncentreret.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 19:06:00 GMT 2
Jeg smiler og klapper stille Yoshi på skulderen. "Du kunne have en god karriere med heste!" roser jeg varmt og stryger stille Amadeus på bagparten. Amadeus knejser i nakken, da Yoshi strammer tøjlerne og jeg må indrømme det ser flot ud. Jeg er glad for at Yoshi tager det så seriøst, det med at ride.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 19:13:33 GMT 2
Jeg griner lidt, første gang længe. Især på grund af de rosende ord. "Tak Trashie-san.."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 13, 2008 19:17:54 GMT 2
Jeg nyder at høre ham være glad og det gør mig også en anelse lykkelig. Jeg smiler bredt og synes han er en rigtigt sød dreng/mand. Jeg nyder det og kan se gården forude. "Tror du bliver nød til at stige af nu, så menneskerne ikke ser det.." siger jeg beklagende. "Prøv og træk let i tøjlerne ind til Amadeus standser.. Men, kun små ryk" siger jeg ..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 13, 2008 19:23:31 GMT 2
"U-uh.. Okay.." jeg forsøger stille at trække i tøjlerne. Små ryk. Jeg vil helst ikke ha' manden ser det. For så bliver manden sur. Og når manden bliver sur, er det ikke sjovt.
|
|