+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 17:17:43 GMT 2
Jeg smiler let. "Kun hvis du gør dem noget .." siger jeg blidt og kaster med hovedet, for at sætte ridehjelmen ordentligt. Jeg giver et øjeblik slip i tøjlerne, men tager hurtigt fat i dem igen, det var fordi mine hænder var begyndt at blive svedige. Jeg sukker dybt. "Vil du prøve at styre ham? " spørger jeg forsigtigt, men muntert. "Jeg hjælper dig selvfølgelig!" siger jeg muntert og klapper ham forsigtigt på skulderen.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 17:21:00 GMT 2
".. Okay.." siger jeg til det første. Jeg ser lidt nervøst på tøjlerne da de et øjeblik bliver sluppet, og ser lidt på min ene hånd. Jeg ser mod hende, da hun så siger noget, og jeg sætter hovedet på skrå. Så nikker jeg. "Hvis du lover at holde fast." siger jeg så stille og klør mig lidt i nakken
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 19:02:35 GMT 2
Amadeus pruster let og sætter ned i skridt. Jeg lader ham skridte, da han nu også har travet i et godt stykke tid. Jeg retter min opmærksomhed imod Yoshi. "I dig eller tøjlerne?" spørger jeg muntert, med spørgende. Jeg tror at han mener i ham, men er lidt i tvivl. Jeg sukker let, da det er skønt at ride igen, efter så lang tid på farten, væk fra Idioten og væk for at finde min kære mor. Jeg sukker endnu en gang, da jeg savner min mor umenneskeligt meget.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 19:08:55 GMT 2
"Mig." Siger jeg og ser på hende med de mørke øjne. Hun virker lidt tænkende. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt. Jeg ser lidt på hesten, og tager lidt i tøjlerne. Uha. Det her. Jeg var ærlig talt lidt bange. Tænk hvis hesten blev sur på mig?
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 19:14:37 GMT 2
Jeg smiler lidt og nikker. "Det tænkte jeg nok.." siger jeg bare for at sige noget. Jeg skubber de modbydelige tanker ud af hovedet, men det er som om de bliver ved med at være der.. Som et slags ekko. "Stop.." mumler jeg irriteret, for mig selv, selvfølgelig ikke til Yoshi. Jeg prøver at koncentrere mig om Yoshi & Amadeus. "Okay, du holder sådan her.." siger jeg toneløst. Jeg tager fat i tøjlerne på den specielle måde (Som er svær at forklare over compuer) og tager så fat i Yoshis hænder, for at sætte dem rigtigt på tøjlerne. Lillefingeren under, - mens den klemmer, de tre fingrer derover holder fast og tommelfingeren stritter op i luften.. (Tror nok det er sådan.. Sådan som jeg husker det i hverfald xD Det er et godt stykke tid siden, jeg red sidst >__<' )
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 19:24:05 GMT 2
Jeg ser lidt på hende, da hendes stemme pludselig bliver toneløs, men jeg lader hende lede mig igennem, og holder godt fat i tøjlerne på den rigtige måde man skal. "Sådan her?" Han vil lige være sikker. Han kan godt mærke at hesten tygger lidt i bidet, og finder det faktisk morsomt. (Styrede lige kort amadeus xD) Jeg er dog glad for at Trashie er der. For havde hun ikke været der var jeg for længst løbet min vej. Heldigvis havde pædagogerne forberedt mig godt på at der kunne ske mange uventede ting idag.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 19:32:33 GMT 2
Jeg smiler og nikker, da han spørger om det er rigtigt. "Jah, præcis.." siger jeg en anelse mere 'Trash-et'. Hvis du forstår. Amadeus går stille fremad, som om han ved at det er en nybegynder der rider, men han gumler en anelse på bidet (Jaja ^__^) Jeg klapper Yoshi på hovedet, mere for at drille, men også for at rose ham. "Du er jo rigtigt dygtig.." siger jeg muntert, men stadig lidt mat. Jeg kaster med hovedet og sukker let.. En stemme, inde i mit hoved, irritere mig enormt. Jeg prøver at virke upåvirket, men det er svært. Den piner mig med min skyldfølelse, over at jeg drabte Unicow, hvis jeg overhoved gjorde det >__<'
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 19:43:31 GMT 2
"Arrigatou.." kom der igen fra mig, da hun roser mig, og jeg lukker øjnene halvt da hun klapper mig på hovedet. For atter engang. Ros er godt. "Noget galt, Trashie-san?" Jeg kunne fornemme at der var et eller andet, men... Jeg kunne ikke sætte min finger på hvad. Det ville ogs' virke enormt dumt at sætte fingre på noget lige nu, når jeg jo red på en hest. Så kunne jeg jo risikere at falde ned.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 19:54:09 GMT 2
Jeg smiler kort, før stemmen kommer igen. Jeg tager mig hurtigt til hovedet med den ene hånd, før jeg kommer i tanke om, at jeg skulle holde fast i Yoshi. Jeg ligger armene om ham, hurtigt.. Eller, armen. Jeg sukker let, ret opgivende, da stemmen ikke vil lade mig være. "Waah?" udbryder jeg, da han spørger mig om hvad der er galt. Jeg rødmer kort, før jeg svarer; "Hmm.. "... Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal fortælle ham om stemmerne.. Men, jeg gør det ikke.. "Har det bare lidt skidt.." siger jeg dæmpet, med et kort smil.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 20:10:01 GMT 2
Jeg ser lidt på hende, og nikker bare. "Panodil.." mumler jeg lidt. Det plejer at være godt mod når man har det skidt?
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 20:14:09 GMT 2
Jeg griner kort og tøsset, da han siger panodil.. "Psykisk dårligt, Yoshi, psykisk dårligt.." siger jeg med en mat, men munter stemme. Jeg er ret glad, men den irriterende stemme, som plaprer om Døden, gør så ondt at hører på. "Men, prøv og træk lidt i venstre tøjle og se hvad der sker.." Siger jeg smilende. Amadeus burde selvfølgelig går til venstre ..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 20:53:21 GMT 2
"Uh.. Okay.." Jeg nikker, psykisk skidt .. Hvorfor virker det bekendt? Jeg ser lidt på hende, en anelse spørgende, før jeg så ser ligefrem igen og trækker så forsigtigt i den venstre tøjle. "Panodil hjælper på meget." Jeg bliver helt forskrækket da hesten faktisk drejer ! xD
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 20:58:27 GMT 2
Jeg smiler let og prøver at ignorer den dybt irriterende og kolde stemme. Jeg gyser let og jeg hader det virkelig.. Hvorfor kommer den og ødelægger alt, nå det lige er så godt ?! Jeg sukker dybt og nikker, da Yoshi rykker i tøjlen og Amadeus drejer. "Godt gået, Yoshi!" siger jeg rosende og positivt. "Du kan prøve og få Amadeus til at gå lidt hurtigere fremad.." siger jeg. "Du trykker ham bare let i sidderne, med dine hæle.. " siger jeg. Jeg ligger pludselig mærke til at han er faldet sammen i ryggen (Er det okay?) . "Ret ryggen lidt.." siger jeg.. ikke for at være hård, mere for at give ham nogle instrukser, så vi en skønne dag kunne ride en tur.. På hver vores hest.. Sammen ^__^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 21:06:54 GMT 2
Jeg fik hesten til at dreje! Jeg var virkelig overrasket oveer mig selv. Jeg lytter til hendes instrukser og retter så lidt ryggen (Self ^^) jeg tøver lidt, men klemmer så med hælene, og hesten slår over i en lidt hurtigere skridt. Jeg er virkelig koncentreret, og lige nu bli'r min skitseblok holdt fat af at Trashie holde om mig. Det her giver mig lidt den samme følelse af som når jeg tegner. Jeg er dybt koncentreret.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 21:11:46 GMT 2
Jeg smiler lidt bredere, da han får Amadeus til at sætte farten op. "Du er jo ligefrem dygtig, Yoshi.." roser jeg og nusser kort hans mave, uden på trøjen, bare for at sige at jeg virkelig mener at han er dygtig. "Prøv, at rejs hænderne lidt mere og hold dem lidt tættere på hinanden.." siger jeg, før jeg tager fat i hans hænder og stiller dem, som de skal. "Sådan.." mumler jeg.. Jeg ser ned på hans ben og smiler kort. "Ind med hælene og ud med tæerne." siger jeg hurtigt. Det retter kun på ham, så han kan lære at ride, bare nogenlunde. Jeg er jo ikke ligefrem ridelærer.
|
|