+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on Jun 2, 2008 15:28:19 GMT 2
Jeg får t-shirten over hovedet. Så mangler jeg bare at ligge make-up og redde mit hår, men det gør egentlig ikke så meget ^^ "Uretfærdige møgunge!" siger jeg drilsk og puffer let til hans skulder. "Så for du endda lov til at sove hos mig også griner du bare af mig, huh?" griner jeg. Jeg brokker mig selvfølgelig kun for sjov :]
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 2, 2008 15:50:13 GMT 2
"Nyah, undskyyld!" fniser jeg og ser op på hende, jeg kan mægtig godt lide Trashie, hun er raaar x'3. Jeg flytter mine hænder, og krammer hende. Jeg er glad for at ha' mødt hende. Hun er meget sjovere end de andre.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 2, 2008 15:52:30 GMT 2
Jeg smiler skævt og krammer Yoshi igen. "Det gør ikke så meget, lille Yoshi" siger jeg ned i håret på ham. Han virker så lille <3 "Nå, hvad har du lyst til at lave i dag?" spørger jeg varmt og stryger ham over håret, kærligt.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 2, 2008 16:17:57 GMT 2
"Uhn.. Spise." siger jeg så, med et fnis som det første, og ser op på hende, med et glad smil.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 2, 2008 16:22:33 GMT 2
"Mad'dyr" driller jeg og smiler skævt og tager ham i hånden. "Skal vi gå ned og spise på en café, eller hvad?" spørger jeg. Jeg lader en hånd køre igennem mit hår, som en børste, bare for at redde det lidt ¨^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 4, 2008 16:51:29 GMT 2
"Uhm... Café!" sagdde jeg med et optimistisk smil, og rejser mig op, mens jeg stadig holder hende i hånden. Mit hår stritter til alle sider, men jeg er praktisk talt ligeglad XD.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 4, 2008 16:56:30 GMT 2
Jeg smiler og nikker. "Javel!" siger jeg blidt og trykker blidt hans hånd, før jeg hurtigt åbner døren og holder den for Yoshi, så vi kan komme ned på en Café og få noget morgenmad eller noget der omkring ^o^
|
|