Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 20:59:32 GMT 2
Jeg rejser mig stille i, og ser lidt på hende. Jeg har heller ingen problemer med at hun står i undertøj, mest af alt tror jeg det er hendes nattøj. Jeg gnider mig lidt i det ene øje, og trækker så af min nederdel og bukser, så jeg står i boxershorts og t-shirt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 15:29:43 GMT 2
Jeg prøver at lade vær med at se på ham, når han står halvnøgen, men jeg kan ikke styre mig >__< Jeg skuler let hen imod ham. Jeg bider mig let i underlæben, før jeg sætter mig i sengen og rykker ind imod væggen, så han kan være her. Jeg tager forsigtigt dynen over mig. Jeg klapper let på sengen og mumler et 'kom', da han vel vil ligge ved siden af mig? Eller, vil han sove på gulvet med et tæppe? Det regner jeg ikke med ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 16:00:05 GMT 2
Jeg sætter hovedet på skrå over hendes skulen, og lunter hen til hende, og sætter mig på sengekanten. Meget spekulativ, inden jeg så lægger mig ved siden af hende, under dynen, og jeg kan ikke lade være, med at putte mig ind til hende x'3
Trashie er raaarliig x'3
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 16:03:02 GMT 2
Jeg ser smilende på ham, varmt. Nuaarh <3 Jeg sukker, da han ligger sig ved mig og jeg kører min hånd over hans sorte hår. Jeg nyder at han putter sig ind til ham. Jeg ligger forsigtigt armene om ham og krammer ham ind til mig.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 16:12:19 GMT 2
Jeg kom med et lille fnis, og kunne godt lide at blive nusset over håret. JEg lukkede øjnene.. Sådan måtte hver dag gerne være.. Jeg gengælder småklodset krammet, og smiler.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 16:15:33 GMT 2
Jeg nyder at ligge så tæt på ham, trods det kun er venskabeligt. "Hvor var du egentlig før, at du kom hertil?" spørger jeg varmt og puster ham let i håret og knuger hans krop ind til min ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 16:28:32 GMT 2
"hjemme.. Hos kaasan .. og tousan.." svarer jeg småmumlende, og gnider det ene øje, mens jeg ser på hende, med et kært smil. "Hvad med Trashie?" Spørger jeg og putter mig ind til hende.
(Kaasan og tousan betyder mor og far ^^)
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 16:36:01 GMT 2
Jeg kan godt en anelse japansk. Ikke meget, men jeg kan gætte mig til at det er mor og far, som det betyder. Jeg nikker let. "Jeg leder efter min mor, som flygtede." siger jeg følelsesovervældet. Jeg mærker tårerne presse endnu engang, mens jeg gemmer mit hoved i hans sorte hår. "Men, så fandt en gammel mand mig og sendte mig hertil.. Ved ikke hvad jeg skal her.." mumler jeg og mærker de første tåre trille ned af mine kinder ><
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 16:47:57 GMT 2
"uhn?" jeg sætter hovedet på skrå, men lader hende nu gemme sit ansigt. Jeg trykker mig stadig lidt ind til hende, og kan godt mærke at der triller en tåre. Forsigtigt tørrer jeg den væk. "Trashie..." mumlede jeg stille. Jeg kender ikke så meget til at græde. Jeg ved bare at folk græder når de er triste.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 16:51:34 GMT 2
Jeg klemmer hårdt øjnene i, prøver at få tårene til at lade vær med at falde, det hjælper en anelse, men ikke sindssygt meget. Jeg krammer ham ind til mig, som en stor bamse. Jeg bliver forskrækket, da han pludselig tørre den væk, men bevare roen, dog mest så den ubehagelige stemme ikke kommer tilbage, men også for Yoshis skyld. "Yoshi.." sukker jeg da han siger Trashie. Jeg nusser stille hans ene kind, med en hånd. Han er så kær! Jeg ser ham kun som ven, som et barn ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 17:00:21 GMT 2
Jeg ser på hende og krammer hende så igen. "Dumme stemme der igen?" spørger jeg så, forsigtigt, selvom jeg ikke rigtigt forstod det den gang hun sagde det. Jeg lukker det ene øje, på den kind hun nusser mig, og smiler forsigtigt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 17:02:42 GMT 2
Jeg smiler skævt. "Nej.. " mumler jeg og sukker let. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. Lidt efter, stopper tårerne. Jeg giver slip i ham og vender mig rundt, så jeg ligger på ryggen og glor op i det sortmalede loft. Jeg trækker dynen godt op over os og ser bare op i loftet. Shit, hvor er det noget lort ><
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 17:11:13 GMT 2
Jeg ser lidt på hende, og putter mig ind til hende, inden jeg begynder at nynne, noget dadadimagtigt noget.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 17:15:23 GMT 2
Jeg ser stille på ham. Han er rigtigt sød og nuttet og samtidig så ubegavet >:'D Jeg smiler da han begynder at nynne. "Min lille skøre Yoshi!" udbryder jeg og krammer ham kærligt. Han opfører sig så irriterende også sødt samtidig ^__^'
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 17:25:15 GMT 2
"Uhn," jeg bliver overrasket da hun pludselig krammer mig, og jeg begynder så at grine, mens jeg krammer hende tilbage. Trashie-chan er sød! Jeg putter mig ind til hende, "Trashie-chaaaan <3" Griner jeg glad.
|
|