Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 30, 2008 17:11:17 GMT 2
Jeg nikker let, "Jaa-h, Yoshi elsker kaasan og tousan," svarer jeg hende med et lille smil. "Det er nemlig godt. Det sagde min lærer."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 30, 2008 17:13:55 GMT 2
Jeg griner let og går lyst til at kramme ham, men jeg beherske mig. "Jamen.. Det er jo dine forældre.." mumler jeg. Jeg opgiver at forklare ham og lukker i stedet øjnene. "Godnat, Yoshi." siger jeg og smiler skævt, men åbner ikke øjnene. Gaber og putter mig ind til Yoshis brystkasse, med hovedet under dynen, sådan sover jeg nemlig bedst ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 30, 2008 17:48:13 GMT 2
Jeg sætter hovedet på skrå, da hun kommer med kommentaren om at det er forældre, og så fniser jeg og nikker. Jeg krammer hende godt ind til mig, og synes det føles meget sjovt at hun putter sig så tæt til mig. Faktisk rart. "Sov godt Trashie.." Siger jeg med et smil, og lukker så øjnene igen. Jeg plejer ikke at sove før lidt senere, men.. Jeg er faktisk ret søvnig.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 30, 2008 17:49:52 GMT 2
Jeg givet et tilfreds suk fra mig og ligger forsigtigt en arm om Yoshi. Jeg er træt. Det har været en hård dag. Jeg falder hurtigt i søvn. Meget hurtigt.
// SNORK XD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 30, 2008 17:50:57 GMT 2
Ligesom jeg også falder i søvn. Drømmeløse søvne, som det plejer.
/Yup XD
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 1, 2008 16:36:22 GMT 2
Jeg vågner stille, mens jeg blinker med øjnene, for at få søvnen til at forsvinde. Jeg vil have mest muligt ud af dagen, så det er bare op, tage et hurtigt bad, trække i noget tøj og komme ud og opleve noget på dette mærkelige sted. Men, pludselig kommer jeg i tanke om, at Yoshi er her. Jeg hæver mig lidt over ham og ser på ham med blide øjne. Hvor er han dog sød, sådan som han ligger der! Jeg får helt lyst til at kramme ham!! Men, min fornufter slået til. Han skal da ikke vækkes, bare fordi at jeg ikke kan sove længe. Jeg ved ikke rigtigt hvad klokken er.. Jeg sukker let, men rejser mig så op i sengen og træder over Yoshi, så forsigtigt jeg nu kan. Jeg lister ud på badeværelset.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 1, 2008 17:04:27 GMT 2
Jeg gaber stille i søvne, og åbner øjnene halvt da jeg mærker at min varmekilde fjerner sig. Jeg er dog stadig halvsovende, så jeg kommer med en "Uhn"-lyd, inden jeg gør mig klar til at sove videre, skønt jeg ved hjælp af mit automatiske idnbyggede vækkeur, snart vågner af mig selv.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 1, 2008 17:12:19 GMT 2
Jeg lukker døren og giver mig til at klæde mig af, trods jeg kun har bh & trusser på. Jeg sukker let og køre en hånd igennem mit sorte hår. Jeg kaster med hovedet og ser mig i spejlet. Jeg kan godt lide mit eget udseende, elsker det ligefrem. Jeg smider bh & trusser i snavsetøjskurven og sukker let, før jeg går ind i brusekabinen, som er lille og indeklemt. Jeg tænder bruseren og det varme vand strømmer ud af hovedet på den. Jeg sukker nydende, da jeg løfter slangen over mit hoved og vandet glider henover min krop og forsvinder ned i kloaken. Men, der kommer nyt og nyt vand, hele tiden.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 1, 2008 19:00:50 GMT 2
Jeg gnider mig i det ene øje, og med et gab, sætter jeg mig op. Jeg bliver først forvirret, hvor er jeg henne?! Så husker jeg det der skete dagen før.. Nåh ja.. Hende der.. Trashie. Jeg gaber og klør mig lidt i nakken. Gud jeg er søvnig..
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 1, 2008 19:04:21 GMT 2
Jeg begynder at vaske mit hår. Alle hårprodukter, som gelé og voks, skal bare ud! Efter et stykke tid slukker jeg bruseren og tager fat i noget sæbe. Jeg trykker noget af det slimede stads ud i hånden. Bagefter køre jeg det op i håret. Gnubber det ind i mit hår xD Voldsomt XD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 1, 2008 19:14:54 GMT 2
Jeg rejser mig stille, og trisser over for at trække i tøj. Min mave siger lyde, men jeg er ikke sulten. Det er ikke spisetid endnu.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 1, 2008 19:19:50 GMT 2
Jeg bliver hurtigt færdigt med at skumme mit hår ind og begynder at sæbe min krop ind. Jeg lukker øjnene. Jeg er meget træt og har kraftigt søvn'underskud. Det tager på min energi og mine krafter. Efter et par minutter, skyller jeg sæben fra min krop væk og derefter skyller jeg mit hår. Jeg gør det hurtigt idag, da jeg kan høre at Yoshi er vågnet. Jeg sukker let og gør mig hurtigt færdig. Jeg slukker bruseren og tager fat i et håndklæde, som jeg vikler om livet på mig. Pludselig går det op for mig, at mit undertøj, ligger inde ved Yoshi ö Jeg ser efter et større håndklæde, men de er små alle sammen. Jeg sukker let, men jeg ved at han ikke er et sexbesat dyr, som så mange andre drenge & mænd er, så jeg åbner døren, med nøgen overkrop >__<
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 1, 2008 20:50:39 GMT 2
Jeg sidder i mellemtiden og er ved at proppe i mine bukser, samt nederdel, med et yderst søvnigt blik. Jeg ser mod badeværelset, da jeg kan høre at vandet bliver slukket. Så kommer hun nok snart ud ^w^. Jeg bliver dog lidt overrasket, da jeg ser hun kommer ud med nogen overkrop, og rødmer lidt. Jeg har altid fået at vide at det var uhøfligt at stirre. Og jeg måtte da slet ikke se piger uden tøj på. ._. Jeg trækker hurtigt min krave op omkring mine øjne i et fnis. Jeg kunne ikke lade være med at fnise. Ikke at jeg tænkte pervers, men jeg kom jo sådan set til at gøre noget igen, som jeg ikke måtte.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on Jun 2, 2008 8:58:40 GMT 2
Jeg vender mig væk fra Yoshi. Det er ikke spor underholdende det her! Jeg går raskt hen imod mine kufferter, stiller mig med ryggen imod Yoshi. Han skal sgu ikke have lov til at nyde synet xD Jeg river hurtigt en bh op og sætter den hurtigt på, næsten så hurtigt, at jeg næsten glemmer at lukke den xD Jeg himler med øjenene, da jeg hører Yoshi's fnis. "Møg'unge" mumler jeg for mig selv og træder i et par trusser, før jeg lader håndklædet glide ned på gulvet og hurtigt jokke i et par afblegede jeans. Jeg river en sort t-shirt op af kufferten. Den har et rødt print på. En af mine yndlings t-shirts! Jeg ser hen imod Yoshi, som tydeligvis more sig over situationen >__________<
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on Jun 2, 2008 15:24:50 GMT 2
Jeg dækkede mine øjne, og tittede engang imellem frem mellem fingrene, men indtil at jeg så at hun havde tøj på igen, dækkede jeg mig fuldstændigt. Endnu med et fnis. Det er ikke pænt at fnise, men jeg kunne ikke lade være, samtidig med at jeg energisk forsøgte at lade være. Gyah! jeg blev helt forvirret.
|
|