+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 19:32:00 GMT 2
Jeg ser undrende på Yoshi, hurtigt. Hvorfor fanden er han fulgt efter mig. Jeg himler med øjnene og hamrer mit hoved ned i puden. Jeg bliver dog lidt blød, han har jo ikke rigtigt gjort noget, andet end at kramme mig, hvilket der ikke er noget galt i. Synes jeg .. Tror jeg .__.' "Hold kæft, din stemme irritere mig enormt.." mumler jeg. Det bliver utydeligt, da jeg snakker ned i puden, men man burde nogenlunde kunne hører hvad der bliver sagt. Det er både henvendt til stemmen i mit hoved og til Yoshi. Stemmen bliver ved. Siger at jeg skal kramme ham og sige undskyld for min ubehøvlede opførsel. Tsssh, som om jeg nogensinde ville gøre det Ö
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 19:39:54 GMT 2
Jeg så stille på hende, og bed mig lidt i læben, mens jeg bare sad der. Jeg tøvede lidt, men satte så hovedet på skrå. Dog bliver jeg stille da hun siger jeg skal holde kæft, og lydig som jeg er, gør jeg det også. Jeg gnider mig lidt i det ene øje. Jeg har aldrig grædt. Det kløede bare lidt. JEg så stadig på hende, bare ventende. Sikke en drejning dagen havde taget.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 19:44:27 GMT 2
Jeg smadrer pludselig en knyttet næve ned i puden og hulker let, mens jeg folder armene rundt om puden. "Fuck dig. Fuck jer allesammen.. Skrid af helveds til og lad mig dø alene" mumler jeg arrigt, dog højt og skingert. Jeg siger det faktisk til stemmen. Jeg glemmer helt at Yoshi sidder her, da jeg kun kan se det billede jeg har fantaseret mig frem til, for mine øjne.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 19:46:23 GMT 2
"Tr-trashie!" kom der fra mig, og jeg spærrede øjnene op. Jeg holder mig for ørerne. Jeg kan ikke lide skingrende og høje lyde, de gør ondt i ørerne, Jeg ser på hende, og tror faktisk at hun mener det til mig.
"Gomen.. Gomen nasai, Trashie-san ikke være sur!" kom der så fortvivlet fra mig, og jeg havde stadig vidtopspærrede øjne.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 19:50:45 GMT 2
Jeg ser forskrækket på Yoshi og springer pludselig i armene på ham og knuger ham ind til mig. Holder om ham, krammer ham hårdt. Ikke ondt ment. "Undskyld, det var ikke til dig.." mumler jeg tæt på hans øre, mens mit hoved hviler på hans skulder. "D-D-det er bare en sindssyg stemme i mit hoved.." mumler jeg trist, næsten uhørligt, men med nød og næppe ville han kunne høre det. Godt gået, Trashie.. Du er på rette kurs! siger stemmen, som oprigtigt lyder tilfreds. Det var ikke for din skyld, men for Yoshi's svare jeg igen, bare over tankerne ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 19:58:52 GMT 2
Jeg bliver overrasket da hun pludselig krammer mig, og jeg er næsten ved at miste balancen. Dog krammer jeg hende tilbage, og trykker mig ind til hende. Jeg vil ikke have at Trashie er trist. Jeg hører hendes ord, og lukker øjnene halvt. "Det... Okay.." mumler jeg stille. "Trashie-san er ikke alene."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 20:02:27 GMT 2
Jeg smiler blidt og nyder faktisk at mærke hans arme om mig. Jeg sukker let og hvilker panden imod hans skulder. Jeg er højere end ham - Det skulle lige med X'D Jeg nusser stille hans mørke hår, men prøver at lade vær med at være alt for kærlig og glad for at han er her. "Tjaah, du er så også den eneste der er her for mig, lille søde Yoshi.." siger jeg varmt, men trist. Jeg læner mig tilbage, for at se ham i øjnene. Hvor er han dog sød! Derefter putter jeg mig ind til ham, som om han var min mor >:]
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 20:11:47 GMT 2
Jeg lukker øjnene halvt, og mærker at hun nusser mig i håret. Jeg koncentrerer mig dog bare mest om at kramme hende godt ind til mig. x'3
"Ikke andre?" spørger jeg så, forbavset, og får et lidt trist udtryk. Hvor er det dog synd for Trashie-san!
Jeg fanger øjenkontakt, og smiler forsigtigt. Jeg lader hende dog putte sig ind til mig, og krammer hende stadig. Jeg vil bare gerne have at hun er glad. Og hun ikke bliver sur.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 20:14:56 GMT 2
Jeg smiler blidt. Han gør mig så blød, på en eller anden måde. Han opfører sig som et lille barn og jeg har altid godt kunne lide børn. Ikke nogle der render rundt og laver ballader, nej små børn, som vil have læst godnat'historie og sådan noget. Jeg sukker let ved tanken. "Naarh, jeg kender ikke andre, som kan lide mig, Yoshi" sukker jeg let og krammer ham endnu mere ind til sig. Jeg smiler varmt.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 20:25:07 GMT 2
Jeg så på hende, og krammede hende godt ind til mig. "Det lyder ikke sjovt.." mumlede jeg stille, og krammede hende stadig godt ind til mig. Jeg ville ikke have hun var trist. Langt fra. og folk der ikke kunne lide hende, kunne da ikke være andet end dumme owo
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 20:29:07 GMT 2
Jeg nyder at sidde sådan her sammen med Yoshi. "Men, jeg skal se om jeg kan få noget søvn, da jeg har kraftigt søvn'underskud, Yoshi." siger jeg blidt og slipper ham. Jeg smiler skævt. "Men, hvis du vil, kan du da bare sove med?" siger jeg .. Egentlig af ren venlighed, faktisk helt uden perverse bagtanker xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 20:40:12 GMT 2
Jeg ser på hende, "Tror du vi må det for manden?" spørger jeg så og tilter hovedet på skrå. For egentlig vil jeg gerne. Og jeg er slet ikke intelligent nok til at tænke perverse bagtanket |3
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 20:45:46 GMT 2
"Tjaah, hvis han finder ud af det.." siger jeg stille. Men jeg blinker bare til ham og smiler drilskt. "Men så gemmer du dig bare under dynen, hvis han kommer" griner jeg og smiler. Jeg er allerede i meget bedre humør. Jeg stryger ham stille over håret. Kærligt xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 20:47:49 GMT 2
"Uhn,uhn, okay!" siger jeg nærmest ivrigt, og smiler bredt. Det er så sjovt. At være på eventyr med Trashie-san. Det redder virkelig min dag. Hvis det kunne være rutinelagt sådan hver dag, ville det være rart. Jeg lukker øjnene halvt da hun stryger mig over håret, og kommer med et lille fnis.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 20:50:16 GMT 2
Jeg smiler varmt til ham og giver så slip på ham, for at gå hen og lukke døren i. Den havde han vidst glemt at lukke. Jeg smiler varmt. Smilet er klistret fast til mine læber. Jeg sukker let, før jeg river min sorte trøje af. Så, jeg står egentlig kun i BH, men han virker ikke som en pervers stodder, så jeg har ikke noget imod det og jeg er ikke så genert af mig, på nogen måde, faktisk ^^ Derefter åbner jeg mine sorte og stramme jeans og træder dem af. Så, nu står jeg kun i BH & trusser. Jeg sukker let. Ser smilende på Yoshi xD
|
|