+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 17:27:30 GMT 2
Jeg griner let og putter mig ind til ham, mens jeg kærligt presser ham imod mig. Jeg sukker let og nusser let hans brystkasse, forsigtigt og kun venskabeligt ment ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 17:45:59 GMT 2
Jeg Griner lidt igen, og flytter mine hænder. Synes det er rart at hun nusser mig på brystkassen. "Tihi" siger jeg og griner en smile.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 17:50:08 GMT 2
Jeg smiler varmt og min ene hånd ryger op til hans ansigt, hvor den forsigtigt begynder at nusse hans hår, som jeg er ret fascineret af. Det er rigtigt fint! Min anden hånd nusser kærligt hans brystkasse. Jeg ser ham ind i hans smukke øjne. Jeg smiler, da han griner. Han er rigtigt sød.. Mine tanker kredser om Yoshi. Han er nuttet. Et øjeblik, bliver jeg alt for grebet af stemningen og rykker mit hoved længere ind imod hans, så vores næser rører hinanden.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 18:09:40 GMT 2
Jeg lukker øjnene halvt, og kan godt lide at blive nusset af Trashie, jeg ser det som en del af en leg. En leg jeg meget godt kan lide. Jeg fniser lidt, og åbner øjnene helt fa hun lader sin næse rører min. hun har fået mig i rigtig godt humør.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 18:13:00 GMT 2
Jeg er alt for grebet af stemingen, til at grine og lege den leg, som han leger. Jeg kærtegner stille hans læber, med en finger, før jeg hurtigt ligger mine læber imod hans. Jeg nyder de sekunder, før det går op for mig hvad jeg egentlig laver Ö Jeg slipper straks han læber og vender mig om, med ryggen imod ham. Hvad fanden har jeg gang i? suser det igennem mit hoved.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 18:19:42 GMT 2
Jeg lægger mærke til at hun måske bliver lidt mere i den alvorlige hjørne, da hun lader sin finger glide over mine læber, før hun så presser sine læber mod mine. Noget der får mig til at slå øjnene op, skønt jeg ikke rigtig forstår det. Jeg ved bare hun pludselig vendte sig rundt igen, og jeg blev varm i kinderne.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 18:22:50 GMT 2
"Undskyld.." mumler jeg lavt, men dog nok til at man nogenlunde kan høre mig. Jeg lukker hårdt øjnene i. Hvad fanden har jeg gang i? Hvorfor fanden ligger jeg her med en dreng? Hvorfor fanden er jeg overhovedet på dette forpulede gylle'sted? Jeg sukker kort og slår hovedet ind imod væggen, bare for at få mine tanker ud af hovedet, men det resultere bare i en svag hovedpine.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 18:28:04 GMT 2
".... Skal jeg gå igen?" spørger jeg da forsigtigt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 18:30:57 GMT 2
Jeg ryster let på hovedet. "Du behøves ikke.. Men, du må da godt hvis du lyster.." siger jeg mumlende. Jeg kvajer mig altid, når jeg er ved at få det godt! Sikke et narhoved jeg er! Jeg vender mig forsigtigt imod ham. Nervøst. Han er bare så satans sød at se på. Men, derfor burde jeg stadig ikke kysse ham Ö
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 18:44:48 GMT 2
Jeg ser lidt på hende, og beslutter mig for at blive liggende. "Jeg vil meget hellere være herinde, end derude." siger jeg bestemt og med et lille nik.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 18:47:52 GMT 2
Jeg undrer mig. Undrer mig over at han kan være så ligeglad, når jeg lige har kysset ham ' Jeg lukker kort øjnene. Siger intet, gør intet.. Til sidst kan jeg ikke klare stilheden mere. "Du virker så ligeglad.. Som om det bare var luft! " mumler jeg, dog højt og en smule arrigt. "Ved du overhoved hvad følelser er?" spørger jeg, ret dumt at spørge om. Jeg mærker jeg får farve i kinderne. Jeg har netop hentydet til at jeg er vild med ham, hvilket jeg ikke er Ö
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 28, 2008 18:57:30 GMT 2
"Uh.." Jeg ser på hende, og overvejer spørgsmålet. men sandheden er at jeg ikke ved nok om følelser, til at kunne skelne mellem dem. "Jeg ved når man er sulten, sur, glad..." siger jeg prøvende, og ser på hende. "trist..."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 28, 2008 18:59:18 GMT 2
Jeg ser undrende på ham, da han begynder at remse forskellige følelser op. "Men, kender du ikke kærlighed? Jalousi?" spørger jeg betuttet. Han er da lidt skør, men jeg kan stadig godt lide ham.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 30, 2008 16:58:09 GMT 2
Jeg sætter hovedet på skrå, da hun stiller sit spørgsmål, og løsner krammet for at klø mig i nakken.. "Uhn.. Kærlighed er en god følelse.." siger jeg med et nik, da jeg ikke kender til jalousi. Jeg har aldrig følt det, aldrig haft grund til det, aldrig lært om det.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 30, 2008 16:59:55 GMT 2
"Har du følt den?" spørger jeg mistroisk, men stadig med den blide og varme stemme. Jeg løfter et øjenbryn, mens jeg forsigtigt stryger ham over det mørke hår. Jeg føler det mærkeligt at ligge her og spørge ud om følelser. Jeg sukker let og lader min ene hånd glide ned på hans skulder.
|
|