Hisoka
Post Rank 0
Can You Feel My Pain? Can You Feel The Love Tonight?
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 17:39:52 GMT 2
Han sparkede til en sten mens han kom gående. Den blide vind ramte hans ansigt og løftede forsigtigt hans hår mens han nynnede for sig selv. Bemærkede der sad en skiggelse i den gynge han ellers plejede at fordrive tiden i, og opdagede så det var hans bror. Skønt.. Han følte sig i rigtig dårligt humør, havde fået nye ar op af armen som han dækkede ved at have en stor trøje på selvom en pædagog allerede havde opdaget dem og snakket med ham. Men han var ikke i humøret til det, overhovedt. Irriterende pædagoger. Han satte sig i gyngen ved siden af Chi og så ned i jorden.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 17:44:14 GMT 2
"Hisoka?" sagde jeg stille og så undrende op på ham. jeg kunne se han var i dårligt humør så jeg rejste mig og satte mig på knæ foran ham. "hvad er der darling?" spurgte jeg stillle og tog hans hænder. jeg så med et bekymret blik på min elskede tvillingebror og gav hans hænder et lille klem. i wish that i could make you happy.. jeg bed mig nervøst i læben, men fastholdte mit blik. de ar jeg havde var med teksten 'i wish i could make you happy' ikke kun et sted. men over alt på mine arme. over hinanden og sådan.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 17:54:09 GMT 2
"Bare lad mig værre.." Mumlede han surt og så væk fra Chi. Hvis bare drengen for en gangs skyld kunne lade ham værre i fred, hvis han havde behov for at være sur så ville han være det uden det gik ud over Chi. Men det kunne han jo ikke når drengen bogstavlig talt stilte sig på hug foran ham og tog hans hænder. Han tog forresten også hænderne til sig og stoppede dem i lommerne. "Sæt dig hen på din gynge igen" Sagde han fast.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 17:58:32 GMT 2
jeg så ned og bed mig i læben. "og hvad hvis ikke.." sagde jeg stille og så op på Hisoka igen. "Hisoka. vil du ikke godt sige det." sagde jeg roligtog bekymret. jeg knugede mine hænder hårdt og mærkede mit humør blive mere elendigt. min brors hunør påvirkede mig sindsygt meget. jeg lod bare mine hænder hvile i hans skød og knugede sig sammen. Darling...
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 18:09:34 GMT 2
"Jeg har bare en dårlig dag så lad mig værre i fred, ellers går det ud over dig.." Sagde han og så surt på sin tvillingebror. Hans dårlige humør havde det med at gå ud over andre men lige nu var han praktisk talt ligeglad. Han sukkede tungt og så ned på Chi igen. "Det har ikke noget med dig at gøre, bare sæt dig hen på gyngen igen eller gå.."
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 18:37:00 GMT 2
Jeg trak hænderne til mig og så ned. mit pandehår faldt ned i mit ansigt så det blev skjult. "Hisoka.." hviskede jeg stille så det ikke kunne høres næsten. Jeg rejste mig uden et ord. "nante.." hviskede jeg og vendte om på hælen. jeg gik over imod klatrestativet hvor en rutchebane var hægtet på. jeg så ned og klatrede op. jeg satte mig med ryggen til en af siderne. jeg trak benene op til mig og lagde armene om dem. jeg lagde panden på mine knæ og sukkede stille. "nante.. Hisoka.." hviskede jeg stille. brisen der kom tog min stemme.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 19:26:43 GMT 2
Han skubbede benene fra jorden og gyngede stille frem og tilbage. En sang kørte gennem hans hoved samtidigt med en stemme stille hviskede fra hans side af som om nogen sad i gyngen ved siden af. Han kiggede på den men der var ingen. Bed sig i læben og skruede op for musikken, men stemmen overdøvede som var det en let hvisken. "Stop det.." Mumlede han for sig selv og så irriteret på den tomme gynge.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 19:31:07 GMT 2
jeg knugede benene hårdt ind til mig. "Hisoka wa hontou ni baka!!(Hisoka din store idiot/ du er virkelig dum)" hviskede jeg og knugede benene tættere ind til mig. jeg bed mig i knæet og borede neglene ind i mit ben. jeg rejste mig op og gik ned til ham igen. jeg så ned og ville ikke se på Hisoka. for jeg ville nok blive afvist igen og det ville ende med at han skred. "daijobu?(er du okay)" spurgte jeg stille men så ikke på ham,
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 20:30:06 GMT 2
Han så op på Chi der så ud til at være utrolig stædig lige nu. "Jeg har det fint.." Mumlede han og så væk. Hvorfor spurgte hans tvilling overhovedt, det var totalt unødvendigt når han allerede havde sagt han havde en dårlig dag. Kørte en hånd gennem sit hår og lændte sig ind mod lænken der holdt gyngen oppe. Han rejste sig med tanken om at gå ind på sit værelse igen.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 20:36:46 GMT 2
jeg tog fat i Hisoka's håndled og knugede mig ind til ham. "nande sonno koto shita-no?(why do you have to do such a thing)" sagde jeg stille og lukkede øjnene. jeg bed mig i læben og lagde min pande mod hans skulder. jeg sukkede stille og knugede mine hænder der lå på Hisoka's ryg. nande.. Hisoka.. hontou ni daisuki.. demo.. nande sonno koto shita-no? (why.. Hisoka.. i love you very much.. but.. why do you have to do such a thing?
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 20:42:52 GMT 2
Han rev sig væk fra Chi og hvæste næsten som en kat; "Hvorfor skal du klamre dig sådan op af mig? Vi er brødre, der er altså en grænse!" Han tog lange skridt væk fra Chi og sparkede til en sten der fløj nogle meter væk fra ham. Vred. Frustreret og virkelig pist off. Han havde bare lyst til at barrikere sig ind på sit værelse, smide en stol for døren og høre musik for fuld udblæsning sådan så ingen kunne genere ham.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 20:47:11 GMT 2
jeg knugede vredt hænderne og så ned. jeg dirrede af så meget som jeg spændte. "og hvorfor skal du være sådan en selvoptaget, egoistisk, idiotisk spade?!" skreg jeg vredt af ham. det var første gang i hele mit liv jeg havde skreget sådan af min bror. jeg stod og knugede hænderne hårdt. jeg bankede den ene hårdt ind i en af de slå glasruder på klatrestavitev, da det var i form af et pirat skib. jeg flænge kom gennem min håndflade, men jeg lod mig ikke mærke. jeg sank sammen på jorden og mærkede tårerne trille ned. "nande..(why)" hviskede jeg stille. stenene jeg sad på blev farvet røde af blodet fra min hånd. jeg bed mig i læben og rystede svagt.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 20:49:45 GMT 2
Han bed sig i læben da han så blodet. Vendte ryggen til og lukkede øjnene for at koncentrere sig om musikken og stemmen der blev ved med at tale til ham. Forføre ham. Legende med hans tanker og følelser. Han knugede hænderne hårdt sammen men ignorereed smerten da neglene gik ind i håndfladen. "Hvorfor tuder du altid.." Hvislede han og så sig over skulderen før han vendte sig imod Chi. "Hver gang der er det mindste galt, så opfører du dig som om hele verdenen er mod dig, og begynder at tude! Grow up!"
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 20:54:14 GMT 2
jeg rejste mig op og gik med faste og vrede skridt hen imod Hisoka. jeg løftede min hånd jeg havde skåret og stak Hisoka en syngende lussing. jeg så op på ham med et vredt men såret blik og tørrede agressivt tårerne væk. "Hvad med dig selv?! Det ene øjeblik er du pisse flink imod mig det andet øjeblik ville du ønske jeg aldrig var blevet født! er det måske ikke sådan du har det?!" råbte jeg vredt og knugede mine hænder hårdt. jeg så op på ham og ignored blodet på hans kind der var kommet efter lussingen. det var jo ikke hans. så jeg kunne jo være ligeglad.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 22, 2008 20:58:23 GMT 2
Han så overrasket på sin bror da han havde slået ham. Slået ham. Hvad bildte han sig lige ind? Nu gik de måske hen til fysisk vold, hva? Han knugede den ene hånd hårdt imens han bed lysten til at slå ham ned, inde. "Jeg bad dig bare om at lade mig være i fred! Er det for meget forlangt? Behøver du at klistre dig op af mig 24/7 som en eller anden kærlighedshungrene hundehvalp?! Det er klart jeg bliver pist når du ikke giver mig noget pusterum!" Råbte ham vredt og løftede hånden lidt, men lagde den anden hånd over for at holde sig tilbage.
|
|