Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 16:52:59 GMT 2
jeg tørrede hurtigt tårerne væk og smilede varmt til min bror. "ikke noget. du skal ikke bekymre dig." sagde jeg stille, men jeg mente det. forsigtigt plantede jeg et kort kys på hans kind og strøg ham let over håret. "du skal ikke bekymre dig." gentog jeg stille. nok mest for ligesom også at overbevise mig selv.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
Can You Feel My Pain? Can You Feel The Love Tonight?
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:57:09 GMT 2
Han rystede på hovedet og kørte forsigtigt hånden gennem Chi's hår. "Hvordan kan jeg lade være med at bekymre mig når du uden videre begynder at græde? Var det så slemt at skændes med pædagoen?" Han blev ved med at køre hånden gennem Chi's hår for at trøste ham hvad end der havde fået ham til at græde. "Er du bare i dårligt humør?" Han smilte tillidsfuldt og bøjede sig ind og kyssede ham på panden efter at have skubbet hans pandehår lidt væk. "Hvis der er noget at bekymre sig over så gør jeg det.. Men hvis du bare havde brug for at græde, så sig det"
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 17:00:03 GMT 2
"j.. jeg er bare i dårligt humør.." mumlede jeg stille og smilede varmt op til Hisoka. jeg strøg ham let over håret og kyssede ham igen på kinden. igen lagde jeg armene om ham og knugede mig ind til ham. jeg elskede at stå i min brors farv. der var intet der føltes bedre end det. det hele virkede så trygt.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 17:03:37 GMT 2
"Okay.." Hviskede han og aede ham over håret. Han så omkring på legepladsen, og uden videre skubbede han Chi fra sig. "Du skal ikke klynge dig op af mig!" Sagde han surt og trådte væk, vendte ryggen til og tændte for musikken igen. Bed sig i læben og mumlede med til musikken, ignorerede Chi. Han havde mistet lysten til at tale med sin bror, og så skulle han ihvertfald ikke stå og hænge op af ham på den måde.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 17:06:16 GMT 2
jeg stod tilbage og så ned i jorden. igen.. jeg sank opgivende sammen på jorden og trak benene op til mig. jeg fandt selv min musik frem og satte mig til at høre 'fate'. stille sukkede jeg og knugede mig bare ind til mine ben. der var ikke meget jeg kunne gøre når min bror ikke ville have noget med mig at gøre. jeg måtte vel bare vente..
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 17:09:30 GMT 2
Han nynnede småt med, indtil han begyndte at synge højlydt efter at have skruet lidt ned for sin iPod. Han så sig over skulderen imens han sang; "Hey now, dry them tears, You know we'd never make it.." Han vendte sig imod Chi igen. "’Cause you caught my eye, not my heart, And play it safe, no I’m not that smart.." Satte sig på hug foran ham og lagde hånden på hans kind, smilte varmt. "I never meant, to be this complicated.. All I know is, I don't cry for pain.." Han afsluttede med at kysse Chi på munden.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 17:11:45 GMT 2
jeg lukkede bare øjnene og gengældte forsigtigt kysset. jeg lagde blidt en hånd i nakken på Hisoka og nussede ham blidt i nakken. jeg lod derefter min hånd glide fra hans nakke og ned ad hans brystkasse. min elskede bror. gud jeg elsker ham. jeg lod bare min hånd hvile på hans brystkasse.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 17:14:49 GMT 2
Han lukkede øjnene og holdt kysset i lang tid. Der landede et blad ved siden af dem fra en af de høje træer, mens han stille slap Chi's læber. Slikkede ham henover underlæben og støttede sig på jorden med den ene hånd. Havde stadigt den anden på sin tvillings kind, men så rejste han sig op igen. "Skal vi ikke gå indenfor?" Spurgte han roligt og rakte igen ned efter sin bror's hånd. Han bed sig let i piercingen og måtte afholde sig fra ikke at kysse Chi igen. Trods han virkelig havde lyst.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 17:17:30 GMT 2
jeg nød bare hans bror's kys og sukkede stille imod hans læber. jeg åbnede langsomt øjnene igen da Hisoka havde sluppet kysset. jeg smilede forsigtigt op til ham og tog fat i hans hånd. jeg hev mig op at stå og lod mig tippe lidt forover for kort at kysse ham på kinden og stillede mig så normalt med et varmt smil.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 17:22:54 GMT 2
Han klemte lidt om sin bror's hånd uden at slippe. Det var rart at stå her og så have en eller anden form for fysisk berøring. "Her er varmt.." Mumlede han og flettede sine fingre med Chi's. Det føltes bare varmt fordi han havde lange stramme bukser på, t-shirten og hansker på. Så selvfølgelig også andet tingeltangel. Han lændte sig ind og kyssede Chi på kinden og trak ham med sig hen til gyngerne hvor han satte sig på en, og trak Chi ned på sit skød.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 17:27:33 GMT 2
jeg smilede varmt og lagde hovedet på skrå. forsigtigt kyssede jeg hurtigt Hisoka på munden og grinede let. jeg lod mig bare trækkes rundt og lod ham trække mig ned på hans skød. forsigtigt åbnede jeg munden. "jeg elsker dig." hviskede jeg stille og næsten lydløst. jeg så ned og lukkede øjnene.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 17:44:09 GMT 2
Han smilte og gav sin bror et lille klem om livet, og gyngede lidt frem og tilbage. "Vejret er godt idag.." Mumlede han og lukkede øjnene. Lagde hovedet mod Chi's nakke og snuste. Han duftede af nyvasket hår og græs. Græsset var også nyslået, så det var klart de begge to så hurtigt begyndte at lugte af det. Han sukkede tilfredst med at sidde her op af sin tvilling og så tilmed i sådan et godt vejr. "Jeg er en smule sulten" konstaterede han højlydt for sig selv.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 17:49:16 GMT 2
jeg grinede let og kyssede ham hurtigt på munden. "Så lad os gå ind og finde noget at spise." grinede jeg let og lagde hovedet på skrå. jeg pustede ham drillende ved øret og nussede ham blidt i nakken. hurtigt rejste jeg mig. "kom nu! skal vi smutte ind og finde noget til dig?" sagde jeg og smilede varmt,
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 17:51:38 GMT 2
Han smilte og lukkede øjet til den side hvor han blev pustet i øret. Rejste sig op samtidigt med Chi og nikkede. "Ja, lad os det.." Han gik forbi sin bror og tog fat i hans hånd samtidigt og trak ham med sig væk fra legepladsen.
//Out
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 22, 2008 17:33:06 GMT 2
jeg sad på en gynge og vippede stille frem og tilbage. jeg havde musik i ørerne og mærkede den kølige, men milde brise imod mit ansigt. et lille smil sad over mine læben.jeg vidste ikke hvorfor jeg smilede. det gjorte jeg bare. nok for at skjule hvordan jeg havde det. "i miss you.." mumede jeg stille og lukkede øjnene. Darling.. hvorfor er du her ikke? tænkte jeg stille og sukkede opgivende. jeg trak min iPod frem og bladrede lidt i sangene.
|
|