|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 17:16:06 GMT 2
( *ae* det går nok XD )
,,Hmm.. Hvem boede du sammen med, da du boede i Sverige?.. Hvilken en af dine forældre?" Efter hvad Beatrice havde forstået så var hans forældre blevet skildt før han var flyttet til Sverige. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede Nicklas med et intresseret blik. Hun var intresseret i næsten alt og alle, det tog bare tid for hende at blive det.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 18:11:47 GMT 2
"Jeg boede med min mor og hendes nye mand, og hans datter." Svarede Nicklas og rejste sig fra gyngen. Han hev sin mobiltelefon frem, og så ned på den lysende skærm. Det var nok på tide at komme op på hospitalet, ellers ville Søren bare begynde at ringe, for at høre hvor han var. "Vil du med op på hospitalet?" Spurgte Nicklas, og bed sig lidt i kinden.
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 18:36:00 GMT 2
,,Så din mor giftede sig altså bagefter" Mumlede Beatrice og smilte kort. Hun kunne ikke se Phyllis, hendes mor, med en anden end hendes far. Det ville være alt for mærkeligt - Men selvfølgeligt så kunne alt ske, måske var de gået fra hinanden efter at Beatrice var flyttet. Hun nikkede lidt og rejste sig op, trak let op i de store bukser og smilte så til Nicklas ,,Ja.. Her er ved at være rimeligt koldt" Hun lagde armende omkring sin mave og smilte kort til ham.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 19:12:11 GMT 2
"Jeps, med en svensker" Forklarede han, hvis hun ikke havde forstået sammenhængen mellem en 'ny' far, og pludselig bo i Göteborg. Hendes mor havde dog til sidst savnet Danmark så meget, at hun lokkede Hjalmar og hans datter med tilbage til Danmark. Nicklas kunne - modsta så mange andre han havde talt med, godt lide sine nye familie. "Yes, kom" Han vinkede hende efter sig og begyndte at gå op imod hospitalet.
[ Du bestemmer om vi fortsætter et andet sted, eller afslutter ^^ ]
|
|
Hisoka
Post Rank 0
Can You Feel My Pain? Can You Feel The Love Tonight?
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:19:31 GMT 2
Hisoka kom gående med musik i ørerne så han ikke lagde mærke til noget eller nogen omkring sig. Han havde stukket hænderne i lommerne og satte sig på en gynge, skubbede sig af fra jorden for at vippe lidt frem og tilbage. Han tyggede tyggegummi og sukkede tungt. Lukkede øjnene mens solen bagede på hans ryg, og han lændte sig ind til de reb der holdte gyngen oppe. ".. Can you feel the love tonight.." Mumlede han næsten med engelsk accent.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 16:22:35 GMT 2
jeg kom med rolige skridt gående hen langs legepladsen. mit blik var nede i jorden og virkede ikke specielt glad. jeg havde være oppe at skændes med en af de latterlige pædegoer.. da jeg hørte en velkendt mumlen så jeg op. et lille smil bredte sig over mine læber. "Hisoka~!" råbte jeg og løb oer imod ham med et varmt smil, der blot var en facade.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:24:25 GMT 2
Han hørte en stemme i baggrunden, og holdt automatisk hænderne op for ørerne mens han så op. Til sin lettelse så han at det var hans bror, og han slukkede for musikken og rejste sig med et oprigtigt smil. "Loveleeess~" råbte han og løb sin bror i møde med åbne arme. Han omfavnede ham og snurrede lidt rundt på græsset med ham, før han faldt og hev sin tvilling med i faldet.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 16:26:40 GMT 2
jeg grinede varmt og knugede mig ind til min højtelskede bror. lidt akavet landede jeg på alle fire over Hisoka og smilede varmt ned til ham. jeg lagde hovedet på skrå og kløede mig let på kinden. forsigtigt som ejg plejede lod jeg min hånd glide gennem min brors silkebløde har med et let og varmt smil.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:29:09 GMT 2
Han så op på Chi og smilte. Han kunne med det samme se der var noget i vejen, kunne føle det. "Har du været oppe og skændes med nogen igen..?" Spurgte han imens han rakte op om Chi's nakke. Nussede blidt om noget hår og trak hans ansigt lidt tættere på sit. Han brød sig ikke om når nogen generede hans bror, ville ønske han kunne fjerne alle dem der kom på tværs af hans elskede tvilling. "Hvad er der i vejen..?" Spurgte han med et smil.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 16:31:44 GMT 2
"ikke noget. det.. det er ligemeget.." sagde jeg stille og så væk. jeg kravlede væk fra Hisoka og lagde mig ved siden af ham. jeg puttede mig let ind til ham og smilede stille. "Du skal ikke bekymre dig." jeg mærkede en skyldfølelse kopmme brusende ind over mig. jeg knugede kort mine hænder hårdt og ville slå en eller anden. men aldrig min bror. aldrig. jeg ville gå i døden for ham hvis det var.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:37:25 GMT 2
Han smilte og kravlede over Chi og satte sig op på hans skød. "Jeg fjerner mig ikke før du siger det..!" Sagde han i en alvorlig tone men smilte stadigt. Der kom en kort kold brise men han lod sig ikke mærke af det trods han kun havde en t-shirt på. Den var sort og stribet lilla, og de mørke farver fik tiltrukket varmen fra solen. Han lagde armene over kors og så rundt på legepladsen. Indtil videre var de de eneste der var her.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 16:41:57 GMT 2
"Jeg var bare oppe at skændes med en pædago igen okay..?" sagde jeg lidt opgivende og så væk. hvorfor skulle vi også ind på det emne? jeg hadede når vi begyndte at snakke om mig. hårdt knugede jeg mine hænder og bed mig i læben. forsigtigt løftede jeg min hånd og lagde den blidt på Hisoka's kind.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:44:10 GMT 2
Han smilte overbærende og nikkede så. Vidste at hans bror hadede at tale om sådan noget her, hadede at tale om sig selv i det hele taget. Hans kære lille emo bror. Han bøjede sig helt ned til ham så han kunne mærke hans ånde mod sine læber, og smilte. "Du skal jo bare komme og sige det hvis nogen generer dig.." Hviskede han før han rejste sig helt op og rakte en hånd ned til Chi for at hjælpe ham op at stå.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 15, 2008 16:46:26 GMT 2
jeg rødmede svagt og lukkede øjnene på klem. "skal jeg nok." hviskede jeg inden at Hisoka rejste sig. jeg tog hans hånd og smilede skævt op til ham. jeg lagde min pande mod hans skulder og lagde armene om ham. jeg lukkede øjnene helt nu og lod et par tårer trille ned af mine kinder.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 15, 2008 16:50:48 GMT 2
Han kunne mærke hans skulder blev en smule våd, og tog fat om Chi's skuldre og skubbede ham lidt væk for at kunne se på ham. "Loveless, hvad er der i vejen? Hvorfor græder du?" Spurgte han bekymret og gik lidt ned i knæ for at kunne se på hans ansigt. Lagde en finger under hans hage og løftede hans hoved lidt. Godtnok var hans bror følsom, men at begynde at græde uden videre ligende ham overhovedt ikke.
|
|