|
Post by Nicklas on Apr 3, 2008 22:45:22 GMT 2
"Hrmf.." Nicklas overvejede det længe. Nusserpusseriet gik vel nok, maden var også fin og hans værelse var heller ikke det væreste, nej det væreste var Søren Sukkergris' regler om hvad han skulle. Ville han træne, så måtte han sgu da gøre det - Søren kunne tage med, og så kunne de se hvor meget hans arme kunne klare. Tænk hvis Nicklas vågnede op en morgen, og var skrumpet helt.. - Frys
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 13:27:30 GMT 2
Beatrice sad og stirrede på Nicklas, imens han så ud til at sidde og tænke. Hun lod være med at sige noget og sad bare og kiggede. Beatrice kunne side og glo på andre mennesker i timevis, og underholde sig selv med det med at fører samtaler om den person i sit eget hoved. ,,Nicklas.." Mumlede Beatrice så og rettede ryggen før hun skubbede gyngen igang ,,... Hvorfor smed de sig så herind?" Spurgte hun og lod blikekt glide ned på sit skød.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 13:41:27 GMT 2
Nicklas på hen på Bart, og skubbede sin egen gynge i gang - Var han ikke blevet for gammel til det her? Når man var enogtyve, kunne det umuligt være normalt at sidde og gynge hen på aftenen. Han overvejede sit svar længe: "De kaldte det megareksi. De mener jeg sgu, at overbelaster min krop, ved for meget træning.. pff.." Gyngen svingede sig langsomt frem og tilbage, med den store knægt siddende med et tænksom rynke i panden. "Hva' med dig?"
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 13:52:09 GMT 2
Beatrice spærrede øjnene op og stirrede på Nicklas ,,Megareksi.." Hun hævede begge sine øjenbryn ,,Skal man ikke overdrive rimeligt meget for at overbelaste sin krop?" Spurgte hun så og rystede kortp å hovedet. Mennesker var idioter. Hun skævede igen til Nicklas da han spurgte til hende ,,Stofmisforbrug og Skizofreni.. Idioter, de mente jeg var ude af kontrol og havde brug for hjælp så de sendte mig hertil.. " Svarede hun ham og trak på skulderne Du er ude af kontrol og du har brug for hjælp lød en stemme i hendes hoved og hun knurrede let ,,.. Jeg er i fuld kontrol over mig selv."
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 13:58:53 GMT 2
Nicklas trak på skuldrene. Det skulle man vel, og så meget havde han i hvert fald ikke trænet. "Stofmisbrug?" Gentog Nicklas overrasket. Hun var ikke han ideelle billed af en junkie - hvis der overhovedet fandtes, sådan et. I hvert fald var hun ikke en af dem, man så i amerikanske film. Skizofreni.. Han vidste skam godt hvad det var, men hvordan 'sådan nogen' så ud, vidste han intet om.
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 14:19:27 GMT 2
Hun nikkede kort over hans træk på skulderne. Hun troede ikke på at han havde trænet så meget at han havde overbelastet sin krop, men hvad vidste hun? ,,Yeah.. Stofmisbrug.." Hun rullede øjne og rystede på hovedet. Hun ville nu ikke kalde det stofmisbrug... Hun fik det jo godt af at ryge det, så havd var der galt i det? Hun smilte kort og lod så sin højre hånd glide igennem sin store høstak af hår.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 14:36:23 GMT 2
Meget pludseligt skiftede Nicklas emne, egentlig vente han bare tilbage til noget, de havde snakket om tidligere: "Dit navn, det lyder ikke ligefrem, som om du er fra Danmark?" Han ville ikke engang forsøge at sige det; Bartho-.. Nej, det kunne han ikke. Nu havde sprog fagene jo heller ikke været hans stærkeste side.
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 14:56:23 GMT 2
Det overraskede Beatrice en smule at han skiftede emne så hurtigt men det var fint med hende, hun var ligeglad om havd de snakkede om - For hendes skyld behøvede de slet ikke at snakke. ,,Det er jeg heller ikke.." Svarede Beatrice og smilte kort før hun fortsatte; ,,Jeg kommer fra London, i England" Svarede hun og smilte kort. Hun savnede London.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 15:09:47 GMT 2
"Du er sgu langt væk hjemmefra!" Udbrød Nicklas overrasket. Han troede egentlig kun, at der var danskere på hospitalet - Hun talte godt dansk, af sådan en te-drikker at være. Gyngen højere og højere op, og til sidst lod han bare sine ben hænge, så den tabte fart igen. Gad vide, om det kunne lade sig gøre at gynge op over stativet? Med træning, kunne han nok lære det.
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 15:30:04 GMT 2
,,Mmh.. Meget langt væk.." Svarede hun mumlende og trak på skulderne ,,.. Jeg har lært at passe på mig selv, jeg behøver ikke nogen andre end mig selv og mine tanker, så jeg behøver ikke mit hjem.." Hun fnøs kort og smilede lidt. Hun behøvede ikke sin mor elelr sin far, desuden, så havde de sikkert også glemt alt om hende. Beatrice gyngede forsigtigt, uden at gynge alt for højt - det gav hende kvalme - så smilte hun kort ,,Hvor kommer du fra, her i Danmark?" Spurgte hun så ,,.. hvis du altså ikke kommer fra udlandet"
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 15:52:30 GMT 2
Hun var hardcore, og Nicklas troede faktisk på det. Bartholomew ville sagtens kunne klare sig uden familie endnu, han vidste jo ikke hvor længe hun allerede havde gjordt det. "Mmh, fedt nok" Svarede han, en smule tåget. "Jeg har boet på Sjælland, indtil mine forældre blev skilt. Så boede vi i Göteborg, i Sverige - Inden vi så flyttede til Odense - Så det er sgu svært at sige hvor jeg kommer fra. Bare DK" Smilede Nicklas skævt.
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 16:17:00 GMT 2
Beatrice smilte kort og nikkede ,,.. Kald det hvad du vil.." Svarede hun en anelse fjernt, men med et lille smil på læben Han er nu ikke så værst.. Mumlede en stemme i hendes hoved og Beatrice besvarede stemmen med et nik. ,,Så.. Du har egenligt boet.. En hel del steder.. Har det ikke været en smule svært at flytte rundt på den måde?" Spurgte hun stille og så på ham. Personligt, så var hendes flytning til Danmark den eneste gang hun havde flyttet hen og bo et sted andet end hendes forældres lille hus i London.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 16:22:00 GMT 2
"Første gang var det underligt, det var jo et andet land. Men da vi flyttede tilbage til Danmark, var det sgu mere en lettelse" Forklarede Nicklas, og standsede gyngen med hans skos hæle. Snørre bånden var gået op på venstresko, så han hev sit ben op på gyngen og bandt dem. "Det har sgu sikkert ikke være så underligt, som da du flyttede fra England til Danmark, har jeg ret?"
|
|
|
Post by Bartholomew on Apr 4, 2008 16:49:49 GMT 2
,,Hmm.. Det forstår jeg godt.. Det er ikke let at flytte fra sted til sted" Mumlede hun ,,. .Da slet ikke fra land til land" Fortsatte hun brummende og stirrede ned på sit skød. ,,Måske.. Hvor skulle jeg vide det fra, jeg er aldrig flyttet fra Danmark til Sverige" Svarede hun smilende og så på ham. Hun lavede bare en smule sjovt, det måtte hun vel godt?; ,,.. Jeg tror det er nogenlunde det samme. .Selvom Sverige og Danmark er en smule tættere på hinaden end England og Danmark"
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 4, 2008 17:00:31 GMT 2
"Nej, det var egentlig ikke den store forandring. Dansk og svensk lyder jo næsten ens" Svarede han hende med et skuldetræk. Der var stor forskel på, at flytte et lille stykke over Østersøen, og at flytte fra London til Fyn, i det lille Danmark.
[ Bah.. Kort ><'' ]
|
|