Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 16, 2008 16:41:41 GMT 2
"hvad skulle jeg kunne gøre imod dem? de er større og stærkere end mig.." sagde jeg stille og så væk. "og pædegoerne hjælper jo ikke ligefrem.." sukkede jeg og så væk. jeg kneb øjnene sammen da jeg blev rusket. jeg bed mig i læben og skuttede mig let.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
Can You Feel My Pain? Can You Feel The Love Tonight?
|
Post by Hisoka on May 16, 2008 16:47:17 GMT 2
"Det er ikke nogen god grund til at lade sådan noget ske, så må du råbe op så nogen lægger mærke til det!" Han slap Chi og tog sig til tindingerne. "Jeg kan jo ikke være omkring dig hele tiden, og du vil ikke have sådan noget her sker igen.. Vil du?" Han så alvorligt på Chi.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 16, 2008 16:53:12 GMT 2
"nej sgu da. men hvad kan jeg gøre? der er ikke meget jeg kan.." mumlede jeg stille og så ned. jeg var bare til besvær for min bror. undskyld jeg er til besvær.. tænkte jeg stille og bed mig i læben. jeg rystede let over det hele og knugede mine hænder.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 19, 2008 19:51:04 GMT 2
"Nej, det har du vel ret i.." Mumlede han og rystede på hovedet. Hvad kunne hans halsskravlede tvilling også stille op imod sådan nogle bøller? Han lagde en arm om sin bror's skuldre og smilte. "Så, op med humøret, er du sulten?" Spurgte han smilende.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 19, 2008 19:55:07 GMT 2
jeg rystede let på hovedet. "nej.. egentlig ikke. jeg har mistet appetiten.." mumlede jeg stille og så ned. jeg lagde mit hovede ind til min brors skulder og smilede svagt. "daisuki.." hviskede jeg stille og så ned.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 19, 2008 19:58:49 GMT 2
Han smilte og kørte hånden gennem Chi's hår. "Hvad har du så lyst til at lave?" Spurgte han og slap hans skulder, gik hen og satte sig på et af bordene hvor de plejede at spise. Han følte sig heller ikke specielt sulten, måske efter chokolade men ellers ikke. Han ville bare gerne have sin tvilling til at spise lidt mere, han var så tynd.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 19, 2008 20:01:57 GMT 2
"hm.. ved jeg ikke.. hvad har du lyst til?" spurgte jeg smilende og lagde hovedet let på skrå. forsigtigt lænede jeg mig ind over bordet og kyssede min bror kort og forsigtigt på munden. jeg lagde hovedet igen på skrå og pillede lidt ved mit pandehår.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 19, 2008 20:04:04 GMT 2
Han smilte og rakte op for at pille ved sin bror's pandehår. "Jeg spurgte først dig hvad du har lyst til.. Aka du skal bestemme hvad vi skal lave.." Sagde han bestemt. Han skubbede sig væk fra bordet og proppede hænderne i kommerne.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 19, 2008 20:07:44 GMT 2
"hm.. Det ved jeg ikke.. så jeg bestemmer at du skal bestemme hvad vi skal lave.." sagde jeg og smilede skævt. jeg kunne ikke rigtigt følge med i hvad der kom du af min mund så håbede bare Hisoka kunne. jeg smilede skævt og lagde hovedet på skrå.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 19, 2008 20:09:20 GMT 2
Han så lidt surt på sin tvilling der absolut ikke ville bestemme hvad de skulle lave. Han havde ikke engang selv en idé, og så ville de jo begynde at kede sig. Han smilte lidt grumt og trådte hen til ham. "Vi kan jo også klæde om, og så løbe en tur, derefter lave mave- og armbøjninger og så tager vi den ellers derfra"
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 19, 2008 20:12:52 GMT 2
"hm.. hvis du siger det" sagde jeg og grinede. jeg så smilende op på min bror. han kunne altid gøre mig i bedre humør. han var den eneste jeg havde brug for i mit liv. hvis han forsvandt ville der ikke være noget jeg tilbage. jeg rakte drillende tunge af ham og lagde hovedet på skrå.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 19, 2008 20:16:53 GMT 2
"Er du sikker på du kan klare det?" Han skævede til Chi og smilede drilsk. Så ud af vinduet hvor der var kommet klart solskin trods klokken nærmede sig halv ni. Så længe det ikke regnede kunne han sagtens gå sig en tur, eller løbe en. Med Chi selvfølgelig.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 19, 2008 20:18:41 GMT 2
"hvorfor skulle jeg ikke kunne klare det?" grinede jeg og rakte igen tunge. "du skal ikke undervudere mig! bare på grund af du er den førstefødte" grinede jeg og rejste mig. jeg satte mig op på bordet og krammede min bror ind til mig med mine ben på hver sin side af hans hofter.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 19, 2008 20:20:15 GMT 2
"Heyhey, du behøver ikke være så kærlig hele tiden.." Sagde han og fik sig blidt skubbet væk fra Chi. "Desuden så har jeg jo fordelen ved at være førstefødt" Sagde han smilende. Det kunne han drille sin bror med til evig tid, han havde gjort det i hele deres opvækst og ville gøre det til deres død.
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 19, 2008 20:21:55 GMT 2
"og fordelen er?" grinede jeg og lagde hovedet på skrå. jeg støttede hænderne bagover og lænede mig tilbage. jeg så ud af vinduert kort men vendte ås min opmærksomhed på min bror igen. jeg smilede varmt og pillede igen lidt ved mit pandehår.
|
|