Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Post by Thomas on Apr 8, 2008 22:00:14 GMT 2
Han brød frem, for første gang i langtid, i en varm halv høj latter da Nicklas talte. Han lagde en hånd for munden og rystede svagt på hovedet, "Det var jo ret genialt," svarede han og rynkede brynene sammen. Han vendte blikket frem imod Emma, og hævede øjenbrynene, "Come on Emma, nu har du chancen. To lækre fyrer, det kan du da godt," sagde han og smilte halv tilfreds. Han vendte blikket frem imod Nicklas, han regnede sådan set med at det var en joke. Selvom det kunne være nice nok, det var længesiden han havde været sammen med en pige på den måde. Sidst han gjorde det, var det en kort affære. Gudske lov for det, at være singel var fantastisk, singel = frihed..
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 8, 2008 22:09:56 GMT 2
"Han har ret Emma, det kan du sguda ikke sige nej til?" Brummede Nicklas, og lod mærke til de røde pletter der dukkede op på Emmas kinder, over det pludselige samtaleemne skift: Fra efternavne, til gruppesnav - Hvordan det var dukket op i Thomas' hoved var et mysterium, og ret random i forhold til alt andet. Nicklas trommede lidt i bordet, og klukkede endnu engang af grin. Ikke af noget specielt, bare af hele situationen.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 8, 2008 22:11:10 GMT 2
Selvom de jo var meget pæne, de to tingester, der sad overfor hende og ligefrem bød hende op til at stikke tungen ned i deres halse, kunne Emma ikke rigtig se, hvad hun ville få ud af det. Okay, det gav et sug i maven, okay, de så da begge to ret godt ud - men helt ærligt, det var simpelthen for drengerøvsagtigt. Og så overskred det også hendes grænser; men hvorfor rødmede hun så så meget? ,,Det kan godt være jeg kan, men jeg tror nu alligevel jeg står over for denne gang," holdt hun fast, og rødmen aftog en smule; det var let at spille arrogant i sådan en situation, faktisk - hvis man vidste hvordan. ,,Hmn - joh, det tror jeg godt jeg kan," modsagde hun Nicklas, for første gang, denne tidlige aften, som det jo var blevet. Hvor længe havde de snakket sammen; et par timer? Det havde i hvert fald haft visse følger!
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 8, 2008 22:16:20 GMT 2
Han bredte ud et lille smil som havde et glimt af tilfredshed. Han kunne ikke lade være med at fryde sig over Emmas små rødmen, det var måske også lidt drastisk, men altså hvad fanden?. Han lod blikket hvile på Nicklas endnu engang, han gengældte den små grinen han kom med og vendte blikket frem imod Emma igen. Hun ville tydeligvis ikke, og det små ærgede ham lidt. Jah han mente det dybt seriøst, men han vidste det dog ikke for de to andre. Det ville måske være lidt, idiotisk. Han lendte hovedet bagover så hans lange pandehår delte sig i to dele, og dækkede hans øjne fuldstændig. Det så halv komisk ud, da hans lange halv brede næse blev lidt mere fremtrædende end før.
|
|
|
Post by Nicklas on Apr 8, 2008 22:21:22 GMT 2
[ Well, jeg skal i seng^^ Godnat! ]
"Well, fair nok - Denne hen gang" Svarede Nicklas og smilede. Han strakte sig lidt, og tog sin tallerken og glas. "Ja, nu vil jeg sgu gå op til mig, beklager" Det var skam ikke fordi han ikke havde lyst til at være sammen med dem, lige omvendt, men han kunne mærke at udmattelse begyndte at prikke i øjnene. Han blev jo nød til at gå en god nattesøvn, så han havde masser af energi i morgen - Hvis han var heldig, kunne han få lusket sig ud at løbe. Dte kunne være rart at træne lidt, bare lidt så han ikke følte sig helt doven. "Vi ses" Smilede han, og gik op med tallerken inden han forsvandt. - Out
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 8, 2008 22:26:59 GMT 2
Emma rynkede øjenbrynene en smule over Thomas' tavshed. Havde han ment det seriøst? Han så næsten helt skuffet ud, da han lænede hovedet tilbage så Emma havde udsigt til hans næsebor. ,,Nej, jeg har heller ikke lyst til at snave din næse!" Bekendtgjorde hun og lo kort, inden hun rystede på hovedet. ,,Drengerøve," sukkede hun overbærende, tog det tomme glas og kiggede lidt på det. Hun overvejede lidt, og hun ikke skulle bede en af de tydeligvis ret billige fyrer gå over og hente hende et glas mere for et kindkys - men siden Nicklas rejste sig, slog hun hurtigt idéen væk igen. Det var ikke sjovt, når det kun var hende og Thomas; så kunne det jo risikere at udvikle sig... Og, ligesom Thomas, var Emma ganske tilfreds med det søde liv som single. ,,Fint, vi sna...kkes," sagde hun med et bredt smil og vinkede til Nicklas, der hurtigt var ude af kantinen. Emma så selv på sin tallerken, skævede lidt til Thomas og rejste sig så selv. ,,Jeg tør ikke være alene med dig, så jeg smutter også op på værelset..." Erkendte hun med endnu et smil og skubbede sig væk fra stolen. ,,Kan du sove godt," sagde hun med en tydelig moderlighed i stemmen, greb sin tallerken og sit glas og vendte så om på hælen for at over og stille det til vask.
(Han må gerne følge med hende, men så skal du skrive det; min mor smider nemlig også mig i seng nu, så har ikke tid til at skrive, hun går. xD Hvis han bliver, så... bare lad som om, hun er gået, right? ^^)
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 8, 2008 22:32:52 GMT 2
Han bredte ud i et lille smil, "Det forstår jeg nu godt," svarede han lavmældt og sukkede let, da han strækte sig lidt. Han rettede sig op, og vendte blikket efter Nicklas, han gjorde et kort vink med hånden efter ham, hvilket egentlig kunne være ligegyldigt da han hurtigt var ude af døren. Han vendte ansigtet imod Emma og rystede let på hovedet, "Easy girl, jeg overfalder ikke folk jeg lige har mødt," svarede han og smilte lidt imod hende. Han rejste sig fra stolen og trak sin talerken hen op, hvorefter han vandrede samme vej som Emma for at stille tingene på plads. Han så imod hendes ansigt, "Ville nu være en god idé," mumlede han og trak lidt på skuldrene. Efter at have sat tingene på plads, vandrede hen han til bordet hvorefter han satte stolen på sin rette plads. Han vendte blikket over skuldren, "Ses Emma," sagde han og gjorde et vink med hånden. Han trak sine solebriller op fra lommen, trak dem op på næsen og trippede derefter ud fra stedet. - Out
(jep jep, Emma er også smuttet derfra så. x3)
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 16, 2008 16:05:39 GMT 2
jeg sad lænet oppe af væggen og hørte musik. der stod nogle pædegoer ikke langt fra mig og holdte øje med mig. to fyren lidt ældre end mig kom gående hen. "hvad så scene kid opmærksomhed unge?" grinede den ene. den anden grinede med. jeg så ned og lod som om jeg intet hørte. de begyndte at stå og skubbe til mig men jeg gjorte stadig ikke noget. til sidst fik de nok af jeg ikke glad reagere så den ene løftede mig op i kraven og slog mig på kinden med en knyt næve. jeg vaklede lidt og mistede balancen. de tog min vandflaske og hældte vand ud over mig. jeg blev bare siddende på gulvet stadig, uden at sige noget eller gøre noget. jeg så bare ned. pædogerne havde set væk og til sidst gået uden at have lagt mærke til noget.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
Can You Feel My Pain? Can You Feel The Love Tonight?
|
Post by Hisoka on May 16, 2008 16:11:32 GMT 2
Hisoka kom roligt gående ind. Han så rundt og bemærkede 2 fyre der stod over en anden. Den ene havde en vandflaske i hånden og hældte det ud over drengen der sad på gulvet, og farven grøn sprang ind i Hisoka's øjne. Chi.. Han gik over imod dem med faste skridt, og rev fat i ham med vandflasken. Vendte ham mod sig selv og slog ham hårdt på kinden med knyttet næve. Fyren vaklede og faldt ned. Hisoka vendte sig mod den anden, tog fat i hans krave og slog ham ind imod væggen. "Rør ham igen, og jeg...." Hans blik var nok for at fyren vred sig løs og stak af sammen med sin kammerat. Hisoka så køligt efter dem før han satte sig på hug foran Chi og skubbede hans pandehår væk. "Loveless..?"
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 16, 2008 16:14:19 GMT 2
jeg så væk og knugede mine hænder. jeg lagde mig ind til min bror og græd stille. hvorfor skulle der også være sådan nogle idioter her. der var ligesom der hjemme. eller.. rettere sagt på skolen. de gangstar typer der tror de er så seje og bare er nogle idioter. stille sukkede jeg og lukkede øjnene.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 16, 2008 16:18:10 GMT 2
"Chi, du må ikke lade dem gøre sådan noget imod dig.. Se, nu er du helt våd.." Han fik Chi op at stå samtidigt med at han selv rejste sig og forsøgte at vride lidt af vandet ud af hans tøj. Han kørte en hånd gennem sit hår og sukkede tungt. Hans bror fandt sig i alt for meget, gjorde ingen modstand. Det var utroligt at der fandtes sådan nogle idioter på sådan et her sted, generer andre for at få det bedre med sig selv. "Kom, du skal have noget tørt tøj på.." Sagde han imens han forsøgte at undertrykke sin vrede. Hvis bare han vidste hvor de var gået hen..
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 16, 2008 16:20:33 GMT 2
jeg tog Hisoka's hånd og knugede den. jeg så op på min bror og så på ham med et roligt blik. "det gør ikke noget. det er ligemeget. " sagde jeg stille og så ned. jeg knugede let mine hænder om hans og lagde blidt en hånd på hans brystkasse hvorefter jeg knugede mig ind til ham.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 16, 2008 16:22:47 GMT 2
Han sukkede tungt og lagde armene om sin tvilling. "Det er ikke ligemeget, jeg kan mærke du bliver ked af det.. Ingen burde finde sig i sådan en behandling, heller ikke dig.." Sagde han og knugede om Chi's trøje. Han var bare vred på dem der kunne finde på at gøre sådan noget, hvorfor var der ingen der standsede dem? Han kyssede Chi på panden og tyssede lidt på ham. "Du skal komme til mig hvis nogen generer dig.."
|
|
Chi
Post Rank 0
|
Post by Chi on May 16, 2008 16:30:48 GMT 2
jeg så ned og bed mig i læben. "jeg kan godt klare mig selv.." mumlede jeg stille og sukkede. jeg sot dtadig lænet ind til min bror og skuttede mig let. jeg lagde hovedet på skrå og så op. hurtigt gav jeg Hisoka et lille kys på kinden og smilede skævt.
|
|
Hisoka
Post Rank 0
|
Post by Hisoka on May 16, 2008 16:36:58 GMT 2
"Hvis du godt kan klare dig selv, hvorfor gjorde du så ikke noget imod dem?" Sagde han vrissent og ruskede lidt i ham. "Du lader dem jo bare gøre som de vil!" Han blev irriteret over hans bror var ligeglad med hvad der skete med sig selv, som om hans liv ikke havde noget værdi. Men det havde det jo for Hisoka.
|
|