Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Mar 30, 2008 18:35:33 GMT 2
Jah - jeg keder mig, så hvorfor ikke tage jer tid til at dumpe et lille spørgsmål ind til den kære amerikanske bulimi-tøs? x3
|
|
Nemo
Post Rank 0
|
Post by Nemo on Apr 1, 2008 15:52:52 GMT 2
yeah, tag mig, tag mig! ^W^
1. Hvad er hendes musiksmag - og hvad spiller hun på klaveret? 2. Hvad har været årets oplevelse indtil videre? 3. Hvordan er hendes forhold til kontaktpersonen, Maja, indtil videre? ^-^ 4. Hvilket af sine kælenavne kan hun bedst lide? 5. Hvad synes er det bedste og værste ved at være kommet hertil? 6. Hvad er hendes vigtigste mål her på stedet? a la få venner, komme hurtigt væk igen, tage på osv.
tamtam! Håber det kunne bruges. :3
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 2, 2008 17:45:42 GMT 2
Yay! x3
1. Emma kan bedst lide at lægge ører til popmusik med fede rytmer, akkorder og som lyder som om, det er rock. Men ellers, hører hun bare det der nu er in indenfor musik - hun hører det, der er populært, og sjældent det hun faktisk bedst kan lide. Det, hun spiller på klaveret er varieret, og hun kan en masse, men ofte spiller hun gamle, danske melodier eller en forenklet vertion af... et eller andet klassisk. xD 2. At blive kysset at Dennis fra 2. G til forårsfesten på hendes gamle skole, hvor der også ligger et gymnasium ^^ Årets nedtur var nok da han lod som om intet var sket den næste dag, og at han lugtede af grøn carlsberg. 3. ... x__x Du har snaget! XD Nåh, men - øhm. Det er vel egentlig meget godt. Emma er ikke så meget for at binde sig til en, hun lige har mødt, men førstehåndsintrykket er godt, og Emma er ikke direkte utryg ved Maja ^^ Og så er Maja jo ikke en fed, gammel, fordomsfuld heks, så det er jo meget godt XD 4. Emmy eller Sunshine - Emmy, fordi hun godt kan lide at blive sammenlignet med en dyrebar pris der bliver givet til folk med talent, og Sunshine, fordi hun selv synes, det passer bedst til hende. Hun bliver dog alligevel mest kaldt for Em eller Krølle o__o 5. Det bedste er nok, at alle er så søde og fordomsfri - bortset fra hende selv, hvilket hun bebrejder sig selv en smule for ^^' Det værste er, at hun ikke får mulighed for at grine, fnise og shoppe med de gamle veninder så meget som hun engang gjorde - eller prale med den nye Louis Vuitton-taske, hun fik af sin far lige før hun blev sendt til hospitalet xD 6. For Emma drejer opholdet sig her nok mest om at blive "rask" igen. Nr. 2 prioritet er vennerne... dem har hun jo allerede.
|
|
Nemo
Post Rank 0
|
Post by Nemo on Apr 2, 2008 17:51:42 GMT 2
Teh! Snaget, hva! Jeg troede, du ville blive begejstret over min grundige research! xD nå men der må komme mere senere - nu har jeg jo lovet at poste ^^
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 2, 2008 17:52:47 GMT 2
Mweh... Måske o__o Og grundig og grundig - jeg har skrevet ca. 5 indlæg ingame XD Ja du har nemmerlig :3
|
|
Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 13:20:11 GMT 2
Orhw interessant, nu skal der spørges. :b : - Hvad ville Emma gøre, hvis Thomas pludselig lagde an på hende? - Hvordan har hun det med bierne og blomsterne? xD - Hvordan har hun det med loooove? o.o - Hvordan har hun det med hendes familie?
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 6, 2008 13:36:30 GMT 2
Yay, spørgsmål! x3 - Hun kender ham knapt nok, men hun ville nok ikke have noget imod det xD Han er nok ikke lige hendes type, men hvis han var oprigtigt interesseret, kunne hun da godt finde på at overveje et eller andet... - Øhmn... Kommer an på hvad du mener XD Hun er bange for bier, elsker blomster og hader når de voksne sammenligner det, at blive gravid med en bi der flyver fra den ene blomst til den anden. Når folk bruger det, plejer hun bare at sige "jeg skal ikke have børn med nogen bi der bare skrotter mig efter at have befrugtet mig!" - Tjah... Det har hun det fint med XD Hun har altid været typen, der tager til takke med dem der kan lide hende, men det er længe siden hun rigtig har været forelsket. Hun elsker at være det, men det er sjældent hun bliver det - og hendes kæreste er kun heldig, hvis hun føler noget for ham. - Emma elsker sin familie. Hun er ikke typen, der kun støtter sig op af sin mor, da hun føler hun har lige meget tilfælles med begge sine forældre, og da hendes mor arbejder meget kan man næsten sige at hun bedre kan lide sin far end sin mor. Hendes nyfødte lillebror Edward elsker hun også af hele sit hjerte, og hun glæder sig altid om mandagen - når hun er taget afsted til hospitalet - til næste weekend, hvor hun skal hen og besøge ham igen.
... tadah x3
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 13:38:05 GMT 2
Nice nok. :b så fik jeg lige lidt mere info. ^^
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 6, 2008 13:40:06 GMT 2
Jah Nu vil jeg også skrive dig nogen - andet kan jeg næsten ikke være bekendt x3
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 13:41:33 GMT 2
haha xD Fedt nok, elsker at få stillet spørgsmål. ^.^
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 7, 2008 20:33:45 GMT 2
Du får lige lidt flere xD:
1. Hvad hader Emma allermest? 2. Hvad elsker hun allermest? 3. Hvad kan ødelægge hendes dag fuldstændig? 4. Hvad kan gøre hendes dag fuldendt? 5. Hvad finder hun tiltrækkende?
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 8, 2008 17:20:08 GMT 2
1. Hvad hun hader allermest? Humn. o.o Den var værre. Det må være, når folk ignorerer hende. Selvom hun har tendenser til selv at undvige folk, hun ikke gider, kan hun slet ikke udstå når folk lader som om, de ikke kan høre hende, og bliver derfor mega hysterisk - hun er vant til at være midtpunkt for al opmærksomhed. xD 2. Af ting er det hendes mobiltelefon, af personer er det nok hendes far, og når det er ting der sker, så er det nok, når hun opdager, at hun har tabt sig et kilo mere eller når alle omkring hende roser hende for noget, hun ikke selv var tilfreds med - så får hun det rigtig godt med sig selv. 3. Før var det, hvis hun opdagede, hun havde taget på - men nu er det nok mere hvis hun fejler mange gange; får lave karakterer i en prøve, bliver ignoreret fordi hun ikke har noget spændende at sige og ikke får nogen laver-du-sms'er fra vennerne o.o... 4. Årh, der skal meget til xD Hun er en meget kritisk pige, så det er lidt svært at finde ud af. Men hun ville nok selv mene, at en fuldendt dag var en, hvor en sød, køn fyr kyssede hende, hun havde fået en masse ros for noget hun havde gjort og været sammen med sin far. 5. Det er også meget forskelligt ^^ Hun kan for det meste godt lide høje fyrer, som ikke er alt for slappe og som har er sjov, klog, kærlig og som har smag - hun falder sjældent for nørder, men har nok mest noget at gøre med at hun er en, der tænker meget på hendes "image". Hun kan godt lige mørkhårede eller helt blonde fyrer, men den der leverpostejs-grå farve er ikke lige hende xD Hun vil helst være lavere og en smule yngre end sin kæreste, men det gør ikke så meget.
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 8, 2008 20:59:25 GMT 2
Emma - Info om Emma, yearh. x'D haha
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 8:15:49 GMT 2
YAAAH XD *kaste spørgsmål i hovedet på Emma* SÅ KAN DU LÆRE DET, JAH DU KAN SÅ XD
Emma, hvor gammel er du så ? xD Jeg er heller ikke doven eller noget, bare .. øøh .. doven xD Er der noget, der virkelig kan hidse Emma op, så hun kunne finde på at slå en eller anden? XD Er hun af natur voldelig? XD Falder hun hurtigt for fyrene? Hvordan er det så med det sociale? Er hun mere stille type, eller en der tit søger selskab?
OkayOkay, jeg indrømmer jeg har ingen fantasi XD
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on May 10, 2008 10:02:28 GMT 2
... O__o;
Emma er 16 ^^''... Hun fylder 17 d. 30. oktober xD Hun hader, når folk ignorerer hende, men om hun kunne finde på at slå... Nok ikke. Måske hvis nogen kaldte hende luder eller sagde noget virkelig dumt imens hun var i et ondt lune... o.O Ikke af natur, men hun har været oppe og slås op til flere gange. Men hun mener ikke selv, at hun er voldelig... overhovedet. Kommer meget an på hvilke fyre XD Men nej, ikke just. Hun har aldrig været rigtig forelsket - sådan "jeg vil giftes og have børn"-agtigt, men hun elsker at kigge. Så følelsesmæssigt, nej... Men for sjovs skyld? Ja XD Hun er den vildeste opmærksomhedssøger og er typen, der elsker at være sammen med vennerne ^^
... mjah, det er da bedre end ingenting xD
|
|