Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Post by Thomas on Jul 2, 2008 0:38:25 GMT 2
Og jeg kaster et par spørgsmål i hovedet, på den kære Emma. {: Are you ready, yes you are!. :b :
- Hvordan ville Emma reagere, hvis Thomas bildte hende ind at han var brand varm på hende? og hvad ville hun sige? - Hvordan ville hun reagere hvis nogen fortalte hende, at de syntes hun var overvægtig? - Hvad ville hun gøre.. ehm, hvis hun så Thomas græde? xD - Ville hun nogensinde ture at snakke seriøst med Thomas? (wouw, nu bliver han nærmest centrum......) - Hvad ville hun gøre, hvis nogen bad hende om at lave en piercing på dem?
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Jul 2, 2008 23:12:03 GMT 2
- Uuuh xD Hun ville nok lade som om hun ikke var overrasket over at han følte sådan og smile selvsikkert. Meeen inderst inde ville hun nok være vildt usikker... Hun har ikke kendt ham særlig længe, men da hun synes nogenlunde godt om ham (tag det ikke personligt, Thomas, hun binder sig sjældent xD) kunne hun måske... MÅSKE godt finde på at komme sammen med ham i en senere fremtid ^__^ - Hoho... xD Jeg tvivler på at det ville ske. Men hun ville nok bryde sammen psykisk og begynde at skælde ud og modargumentere helt vildt ^^' - Orv, den var sværere oO Hm. Det kommer nok lidt an på situationen. Hvis hun bare lige pludselig så ham græde, ville hun nok undre sig en del og spørge ind til det, men... Ja, det afhænger af hendes humør. - Well. Det kommer lidt an på emnet xD Hun ville nok godt turde gøre det, men hvis det blev sådan noget lidt for personligt ligepludselig ville hun nok bakke stille ud ved at kaste med håret og grine let for at løsne stemningen igen. - Hmm xD Hun ville først og fremmest vurdere om personens valg af placering af piercingen var god; pigen har jo stil og er proffesionel i at ændre folks førsteindtryk. Hvis piercingen, vedkommende ville have lavet passede godt til ham eller hende, ville hun overveje det... men hun ville nægte at blive stillet til ansvar med sine handlinger hvis hun pludselig gjorde noget galt! XD
Oh my... Nu må jeg også hellere skrive nogle til dig, jo xD;
|
|