Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 16:37:54 GMT 2
Stort. Hvidt. Borde. Stole. Kantine. Dame.
Det var det første der kom i mine tanker, og jeg kløede mig lidt på min albue. Jeg så lidt rundt, og ventede roligt på Trashie.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 16:40:04 GMT 2
Jeg kommer gående, et godt stykke bag Yoshi. Jeg er ikke ligefrem det hurtigste menneske, men jeg har da en OK kondition. Jeg prikker lidt til Yoshis hånd, før jeg peger imod et bord, med 2 stole, som står i et hjørne af kantinen. "Skal vi sidde der, når vi har fået fat i noget mad?" spørger jeg varmt. Jeg smiler blidt til ham.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 17:23:47 GMT 2
Jeg drejede blikket mod hende, og nikkede ivrigt. "Jaaa" Jeg så så på kantinen og pegede, "Der er maden." meget konstaterende, men det her lignede skolen derhjemme. Ergo var jeg mere tryg. Jeg holdte nu skitseblokken med blyanterne i den ene arm, der hang ned fra min side. Min nederdel strittede lidt igen.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 17:26:58 GMT 2
Jeg ser stille op og ned af ham, hurtigt og begynder så at trippe imod kantinen. Der serveres kun én ret, åbenbart. Håbede på at man selv kunne vælge, men okay. Jeg ser ned i gryderne. Spagetti, helt almindeligt spagetti >_< Amatørmad .___.' Men, jeg prøver at virke så tilfreds som muligt. I den anden gryde er der noget kødssovs og der står noget ketchup. Jeg himler med øjnene, irriteret. Jeg har ikke noget imod spagetti, det er bare.. kedeligt xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 17:37:38 GMT 2
Jeg bliver tværtimod vildt begejstret da jeg ser det er spaghetti. Det plejede jeg nemlig at få derhjemme. Spaghetti er godt. "uh.." Jeg tog hurtigt Trashie's hånd og så betuttet på damen. Jeg anede ikke hvordan ting fungrede her. Mon det var ligesom derhjemme?
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 17:42:11 GMT 2
Jeg bliver forskrækket, da han tager fat i min hånd. "Skal du bare have det hele, Yoshi?" spørger jeg varmt og ser på ham. Jeg trykker let hans hånd. Han virker lidt nervøs. Jeg nikker let til damen. "Tjaah, jeg skal bare have lidt af det hele .." siger jeg med en kold stemme, for hun skal da i hvertfald ikke tro at hun kan blive venner med mig X'D
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 17:52:48 GMT 2
"Uhn, Hai." Jeg nikkede og virkede stadig lidt smågenert. Jeg så på damen, som begyndte at hælde op til os begge to. Hun rakte da tallerknerne med det varme mad til os, sat bestik. "Drikkevarerne er derovre."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 18:19:33 GMT 2
Jeg tager imod vores mad og rækker den ene tallerken til Yoshi. Han virker lidt genert. Sødt xD Han virker så lille. Selvom han er 18 x] Jeg går imod drikkevarene, hvor der står en masse forskelligt, som vand, saftevand & noget jeg ikke kender navnet på. Jeg tager et krus og hælder noget vand op i. Har det bedst med vand, nemlig. Jeg ser afventende på Yoshi ^^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 18:26:49 GMT 2
Jeg stod og så på alle drikkevarerne. Der var så meeget! Jeg holdte tallerknen i en hånd, men fik det hurtigt arrangeret så det stod ovenpå min skitseblok, så den blev brugt som en form for kappe. ".." Jeg gik så hen til drikkevarerne, efter at ha' sluppet hendes hånd igen, og hældte et glas mælk op. ".. Mælk er godt for knoglerne.." mumlede jeg stille, og var igen blevet en smule fraværende.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 18:30:20 GMT 2
Jeg sætter mig henne ved det bord, som jeg havde peget på, da Yoshi er færdig. "Det er rigtigt, men det smager ikke godt.." mumler jeg. Jeg begynder langsomt at trække mig ind i mig selv. Gemme mig bag en masse facader. Hård og kølig. Jeg sætter mig på en af stolene og placere tallerken og krus på det hvide bord. Hvor er det hele dog hvidt! Det irritere mig enormt!
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 18:33:29 GMT 2
Jeg trissede blot efter hende, nærmest som en lille hund, og endnu havde jeg ikke lagt mærke til hendes pludselig ændring. Men det skulle nok komme. Jeg så stille på hende, "velbekommen Trashie-san." sagde jeg så, med et nik. Det havde jeg lært at sige, for man skal jo være høflig. Især når det er en dame man sidder til bords med.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 18:39:04 GMT 2
Jeg sukker let, da han pludselig siger velbekomme. "Du behøves ikke være så høflig.." siger jeg køligt. Jeg himler med øjnene, før jeg tager fat i mit bestik og begynder at spise, langsomt. Jeg er ikke ret sulten og plejede til at springer både middagsmad & aftensmad over, da jeg ikke fik ret meget at spise, da jeg klarede mig selv, men manden jeg blev 'passet' hos, sagde at det var vigtigt, men det vil jeg pisse på >_<
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 18:41:29 GMT 2
Jeg så lidt på hende, og sætter hovedet på skrå. "okay.." mumlede jeg så lidt, inden jeg så begyndte at spise spaghettien. Hvorfor mon hun var sur? Jeg gjorde jo bare som jeg plejede, "uhn.." kom der så stille fra mig, inden jeg tog en bid af maden. Det smagte godt.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 18:43:54 GMT 2
Jeg trækker mig endnu mere ind i mig selv, ignorer alt omkring mig. Skovler bare automatisk mad ind i munden, langsomt. Jeg sukker dybt, mens tankerne køre rundt i mit hoved, om min fortid. Jeg mærker at mine øjne bliver blanke af tårer. Jeg vil ikke lade dem komme ud. Men, det var for sent. De første tårer glider nedover mine kinder. Jeg ser ned i bordet og ligger bestikket fra mig. Gemmer mit ansigt i mine hænder. Græder uden at sige en lyd.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 18:45:33 GMT 2
Jeg så på hende. Og lagde godt mærke til overgangen fra tomhed, til tristhed, til tårer. Jeg fik et betuttet udtryk. Mor græd også nogle gange, og så kunne hun godt lide når jeg krammede hende. Men ville Trashie mon blive sur? Hun græd dog på samme måde som mor gjorde. . Jeg rejste mig stille, og gik hen og krammede hende. "Ikke græde.." mumlede jeg så, lavt.
|
|