Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:09:02 GMT 2
:3
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:30:24 GMT 2
Nuuurh, nu får Søde Yoshi nogen spørgsmål ^__^
Hvad er han førstehånds indtryk, på Trashie? Har han noget imod hende? Hvad synes han om hendes udseende?
Hvorfor er han så nervøs for heste? Kan han lide kage? Er han bange for skove? Synes han, at fisk er skræmmende? xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:36:04 GMT 2
Hvad er han førstehånds indtryk, på Trashie? - - Han synes hun virkede ret hyggelig ^-^ Har han noget imod hende? - - Nej, ikke af hvad han har fundet ud af i al fald. Hvad synes han om hendes udseende? - - Fakta er at han ikke lægger meget mærke til folks udseende. XD Men hans synes at hun ser sarj ud!
Hvorfor er han så nervøs for heste? - - Egentlig er han bare nervøs for de store heste. De er jo større end ham, og derved ser han dem som en midnre fare. Kan han lide kage? - - JA! XD især chokoladekage! ^w^ Er han bange for skove? - - Lidt, der er jo fugle derinde OwO Synes han, at fisk er skræmmende? xD - - ja, faktisk xD; Han synes de stirrer for meget :3
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:40:05 GMT 2
Hæh xD Han er sød ^__^ Han er barnlig og minder om mig til tider d; Nervøs og genert ^__^ Waah, det det minder om mig, når jeg bliver forelsket XD OkiOkay, jeg keder mig rimlig meget x]
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 19:42:44 GMT 2
Hvilken yndlingsfarve har Yoshi? Hvad tænker han på for tiden, hvis han overhoved tænker? *At være strid* Har han en livret? Hvad vil han helst drikke; Vand eller Æblejuice? Kan han lide tyggegummi? Er han bange for døden? Har han været forelsket før? Er han jomfru? XD Er han pervers, på nogen som helst måde?! Kan han lide smiley'er? Eller, synes han også de er skræmmende? XD Tænker han på sin familie? Kan han lide pizza? Har han noget negativt på Trash nu? Kan han bedst lide mørke eller lys? Har han mobil? Hvis ja, kan han bruge den ordentligt? Hvorfor, er han en slags transvestit? Er han blevet mobbet med hans psykiske sygdom? Er han blevet mobbet fordi han er lidt transvestittet? Er han homo, bi eller hetero - seksuel? Hvordan og hvorfor begyndte han at tegne?
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 8, 2008 20:00:13 GMT 2
Hvilken yndlingsfarve har Yoshi? Yoshi har ingen egentlig yndlings farve, men han elsker kombinationen af stærk rød, hvid og blå. Hvad tænker han på for tiden, hvis han overhoved tænker? *At være strid* Selvfølgelig tænker han. Lige for tiden, har alle hans tanker været optaget af at pædagogerne har forsøgt at vise ham billeder af det nye sted, men lige nu ér hans tanke ret tom. Har han en livret? En god gammeldags portion ramen xD Hvad vil han helst drikke; Vand eller Æblejuice? Det var faktisk et godt spørgsmål, men jeg tror han vil holde sig til vand, da hans forældre gav ham vand fordi det er sundest ;] Kan han lide tyggegummi? Nej. Det kan han ikke. Er han bange for døden? Det er så en af de ting han aldrig tænker over, fordi han ikke har fået forklaret ordentligt hvad døden er. Har han været forelsket før? Nej. Yoshi har ikke været forelsket før pga sin autisme, men han har haft en enkelt nær ven. Er han jomfru? XD Ja? XD Er han pervers, på nogen som helst måde?! Det aner jeg faktisk ikke. Kan han lide smiley'er? Eller, synes han også de er skræmmende? XD Han bruger aldrig smileyer, men han har skam ikke noget imod dem. Tænker han på sin familie? ja. Hans tanker cirkulerer ofte over hans far som han havde et tæt forhold til. Kan han lide pizza? Ja xD Har han noget negativt på Trash nu? Niks Kan han bedst lide mørke eller lys? Lys Har han mobil? Nej, det har han ikke, men han har et armbånd med en sonder så man kan finde ham xD; Hvis ja, kan han bruge den ordentligt? --- Hvorfor, er han en slags transvestit? Fordi at ... Han godt kunne lide pigetøj! OwO Ej XD; Jeg ved det ikke. Det skulle han bare være! x3 Er han blevet mobbet med hans psykiske sygdom? De få gange han har været ude for sit hus ~~ Ja Er han blevet mobbet fordi han er lidt transvestittet? samme som overstående ^^ Er han homo, bi eller hetero - seksuel? Jeg tror han er midt imellem allesammen XD; Altså bi. Men ddet ved hverken han eller jeg noget om. Hvordan og hvorfor begyndte han at tegne? Han begyndte at tegne for at have noget stimulerende at lave. Ligesiden han har kunnet holde en blyant har han tegnet, og det er hans "specielle hobby" hvor andre autistiske børn måske er gode til matematik, eller memoriserer postnumre.
|
|