Emily
Post Rank 0
You cazy littel girl, Emily ....
|
Post by Emily on May 5, 2008 19:48:19 GMT 2
Gud hvor føler jeg mig kreativ __ __" Nåh, men spørg i hvert fald Emily alligevel XD
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 8:04:55 GMT 2
Jeg vil da gerne stille nogle spørgsmål til Emily, da jeg keder mig ENORMT XD
Okay, dovenskabs'spørgsmål xD;
Hvad fejler hun? Var det med hendes gode vilje, at hun blev sendt hertil? Hvilken hårfarve har hun?
Hvad synes hun om kærligheden? Har hun været forelsket? Er hun naiv eller mistroisk?
^__^ Kan ikke rigtigt finde på nogen xD Guuud, hvor er min fantasi? xD Er den nu fløjet bort igen? *sukke*
|
|
Emily
Post Rank 0
You cazy littel girl, Emily ....
|
Post by Emily on May 15, 2008 17:30:25 GMT 2
Uh... Seje spørgsmål, har først set dem i dag så undskyld tiden ^^'
Hvad fejler hun? Hun ser måger med fødselsdagshatte over det hele, og så har hun en lilla skildpadde der hedder Bumle som kan tale, og som hjælper hende med en hel masse ting og sager. Var det med hendes gode vilje, at hun blev sendt hertil? Hun er ikke rigtig klar over at der rent faktisk er noget galt med hende og så er hun faktisk helt ligeglad så længe hun har Bumle hos sig.. Hvilken hårfarve har hun? Hendes hår er lillat XD
Hvad synes hun om kærligheden? Hun elsker kærlighed, men har aldrig haft en kæreste Har hun været forelsket? Nej.. Er hun naiv eller mistroisk? Hun er nok mest naiv, Emily tror altid på det bedste i folk
|
|