Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:46:55 GMT 2
Jeg følger hende lidt med øjnene og nikker til hendes svar. Der går mange tanker igennem mit lille hoved. Kunne jeg, ville jeg nok også gerne have en hest at passe. Jeg ser lidt mod manden, i håb om at han kan læse tanker. Man ved jo aldrig med de voksne.. Jeg ser så på pigen igen. Hun ser ud til at være glad for heste. Amadeus. Sikke et langt navn når det egentlig kom til stykket.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 15:53:02 GMT 2
Jeg ser stille på ham, før jeg hurtigt går igang med at rense den anden forhov. Det går hurtigtigt, da jeg er lidt ivrig. Nu er der jo en voksen, så det kan jo være at jeg må ride en tur! Jeg går hurtigt igang med den anden baghov.. Og bliver ligeså hurtigt færdig. "Hvad er dit navn?" spørger jeg ham kort, men mat og roligt. Jeg ser på ham. Det ser ret underholdende ud, med den der nederdel, men det er yderst charmerende og sødt. Jeg smiler skævt til ham og sukker dybt, lidt efter. Jeg retter på mit hår, så det kommer til at stritte. Det er uglet, men jeg redder det sjældent, da det bliver til dukke hår >__<' Jeg ser på manden og går så ud af boksen, men jeg tager også striglekassen med og sætter uden for boksen. "og, kan du ride?" spørger jeg mat og roligt. Jeg ser på manden, som var fulgt med drengen. "Tror du, jeg må tage en ridetur på Amadeus? Jeg kan godt ride ^__^ " siger jeg roligt, henvendt til manden. Jeg kaster med hovedet, mens jeg skiftevis ser på manden, drengen & Amadeus.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:57:15 GMT 2
"Hakimura Yoshi," præsenterer jeg mig selv, nærmest lidt småmekanisk igen. Jeg ryster på hovedet. nej, jeg kan ikke ride. Det siger manden også at jeg ikke må. Manden ser lidt på pigen, og siger så med et roligt smil; "bare husk ridehjelmen."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 16:01:59 GMT 2
Jeg ser på ham og nikker da jeg hører hans navn.. Japansk? Spændende. Jeg nikker til manden og smiler skævt til ham. Yoshi kan ikke ride.. Øw, det ville ellers være hyggeligt at ride en tur med ham ^__^ Så kunne jeg da i det mindste få en ven, tror jeg. "Tror du, at jeg må tage Yoshi med? Altså, han kan bare gå?" spørger jeg manden, med en mat stemme, men stadig rolig. Med mat, mener jeg træt, da jeg er meget træt.. Har ikke sovet meget og gør det aldrig, næsten.. Jeg er bange for de mange maridt og når jeg endelig falder i søvn, vågner jeg med et skrig, fordi jeg bliver så bange. Blodet.. Jeg mærker tårerne vælde op i øjnene, men jeg lukker øjnene og kun en tårer slipper fri. Jeg sukker dybt. Jeg har ingen ridehjelm, men jeg finder bare en. Jeg ser på manden. Venter på svar.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 16:09:13 GMT 2
Manden ser lidt på hende, egentlig en tand vurderende, men ser så på mig. "Vil du med hende, Yoshi? Hun skal ud og ride." Der går lidt tid, jeg gennemtænker sætningen. Hun skal ride, ride er udenfor. Udenfor er der biler. Jeg nikker dog så lidt. Jeg går jo, og kan bare holde mig på lidt afstand af hesten. Jeg ser på manden, sådan lidt om han kommer med. Men han ryster på hovedet. Jeg skal vidst noget der beskrives med et eller andet svært ord... In.. In et eller andet.. Nå ja. Integrere mig.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 16:16:31 GMT 2
Jeg smiler stort, da han siger ja, men det forsvinder hurtigt. Det er første gang i laang tid at jeg har været bare nogenlunde glad. Jeg tager Yoshi i hånden, uden yderligere at tænke mig om og slæbe ham med ind i sadelrummet, for at finde trense, sadel og hovedtøj. Der er ingen dør, så man går bare direkte ind. Jeg smiler til Yoshi. "Mit navn er Trashie." siger jeg roligt, men ret muntert, med et skævt smil. Jeg smiler roligt. Jeg giver slip i hans hånd, da jeg jo skal have fat i sadel og hovedtøj. Jeg sukker dybt. Jeg leder efter Amadeus'es. Der står et skilt, hvor der står Amadeus. Jeg smiler skævt og tager fat i sadlen, der hænger på en knage, under skiltet. Jeg tager fat i trensen og ser på Yoshi. "Vil du være sød at holde den?" spørger jeg ham roligt, med et skævt smil på læben. Uden at tænke mig om, ligger jeg trensen på hans skulder og tager fat i en ridehjelm, som ser ud til at passe mig og jeg sætter den på mit hoved. Det ser SÅ dumt ud, men jeg ved det er nødvendigt, for jeg vil ikke falde af, hvis Amadeus er en vildkat, men jeg har faldet af mange gange.. Jeg har jo redet rigtigt meget.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 16:18:42 GMT 2
Jeg går med hende, og synes hun har ret godt fat i mig. Jeg ser rundt i sadelrummet, Uh.. Mange ting.. Jeg studerer tingene lidt, og får øje på Ronjas trense og sadel. Jeg sætter hovedet lidt på skrå og mærker ikke at hendes greb i min hånd fjernes, og kommer egentlig først tilbage til virkeligheden da jeg mærker trensen over min skulder. Jeg ser lidt på den, men holder den så lydigt, før jeg med hånden jeg har mine ting i, rykker lidt på min nederdel. Jeg ser på hende, da hun får ridehjelmen på. Hvor ser det egentlig lidt sjovt ud. Men jeg ser bare lidt undrende på hende.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 19:47:00 GMT 2
Jeg smiler stille, mens jeg begynder at gå ind i stalden. Jeg svinger let med hovedet, så jeg er ved at tabe hjelmen, men den bliver på et hængende hår siddende på mit hoved. Jeg åbner boksdøren ind til Amadeus og ser på ham. Han stikker nysgerrigt mulen hen til mig og jeg stryger den forsigtigt. Jeg ligger sadlen på ryggen af ham og finder det sted hvor den skal sidde. Jeg tager fat i gjorden, under maven på ham og spænder den hårdt. Han ligger ørerne tilbage og hugger ud efter min arm. Jeg hopper til siden og giver ham et let dask bagi. "AH!" siger jeg strengt og sender Amadeus et dræbende blik. Jeg prøver igen og denne gang går det bedre. Jeg ser på Yoshi. Jeg smiler skævt til ham. "Må jeg bede om trensen, Yoshi?" spørger jeg venligt, men roligt ^__^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:08:25 GMT 2
Jeg trisser stille med hende, med trensen over min skulder, og min skitseblok knuget godt ind til mig. Jeg stopper halvanden meter fra boksen og ser på hesten med vagtsomme øjne. Heste kan jo være farlige, og Amadeus ser lidt sur ud. I hvert fald bider den vidst efter hende. Jeg er lidt væk i mine tanker igen, da hun pludselig siger noget, og jeg blinker forvirret, før jeg opfatter; nå ja. Jeg har jo den der.. Ting.. Jeg rækker den lidt frem mod hende.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 10:16:46 GMT 2
Jeg nikker takkende, til ham og tager imod trensen, selvom jeg bliver nød til at strække mig ret meget, for han rækker den ikke ret langt imod mig. Jeg smiler let til Yoshi og vender så opmærksomheden imod Amadeus. Jeg aer ham beroligende på halsen, mens jeg ligger tøjlen over halsen. Jeg stiller mig som jeg har lært, mens jeg åbner Amadeus'es mund. Han åbner munden lydigt og lader mig proppe bidslet i munden. Jeg roser ham, ved at kysse ham blidt på mulen og aer ham let over kinden. Jeg sukker dybt og sørger for at jeg har husket det hele.. Naij, stigbøjlerne skal måles. Jeg sætter dem ned og måler dem ved armen, på begge sider, hurtigt. Jeg tager tøjlen over Amadeus'es hoved og åbner staldøren og trækker ham ud. Jeg glemmer at lukke boksdøren igen, men det gør vel ikke så meget.. Jeg begynder at gå imod porten, for at komme ud i naturen ^__^
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 6, 2008 10:22:40 GMT 2
Jeg ser stile på hende, mens hun ordner hesten færdig. Jeg knuger stadig skitseblokken til mig, og da hun begynder at gå, trisser jeg med. Med en god afstand til hestens bagdel. Manden ér gået igen, og jeg bider mig lidt i læben da hun åbner døren og går videre. Jeg er bange for at blive angrebet af en fugl. Det er nemlig før sket udenfor.
|
|