+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 14:18:36 GMT 2
Jeg kommer gående ind, mens tårerne vælter ned af mine kinder. Jeg snøfter højlydt, mens jeg ligger guitaren stille i noget hø. Jeg elsker heste! Jeg går hen til en boks, hvor der står en smuk skimmel vallak og jeg smiler stille. Jeg føler mig allerede bedre tilpas. Jeg ved ikke engang om jeg må være her, men jeg elsker dyr og de får mig til at slappe af. Jeg stikker hånden frem til hesten, så den kan snuse til mig. Jeg læser på et skilt, at den hedder Amadeus. "Heij Amadeus.. Du er en smuk.. vallak" siger jeg smilende og kærligt. Den snuser til min hånd og hårene på dens mule kilder. Jeg ler let og åbner boksdøren. Jeg går ind og lukker den hurtigt efter mig, så Amadeus ikke løber ud. Jeg sætter mig i en bunke hø, er ligeglad om jeg sætter mig i en hestepære eller andet skidt. Jeg er ret erfaren ved heste og kan sagtens ride og har faktisk deltaget i små springstævner. Den ser undersøgende på mig.. "Neij, Amadeus, jeg har ingen godbidder med til dig.." siger jeg kærligt og klapper den let på bagdelen. Den ser lidt forskrækket på mig, men jeg smiler bare.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 14:29:13 GMT 2
Jeg sukker dybt og tænder for min iPod, meget lavt. Jeg rejser mig og går ud af boksen og lukker den efter mig. Jeg ser mig rundt, for at finde nogen strigler. Jeg ser en striglekasse stå ved en anden boks, nogen har åbenbart glemt den. Jeg trækker let på skuldrende, tager fat i den og går ind til Amadeus igen. Jeg lukker selvfølgelig boksen efter mig.. Dette, får mig til at slappe af. Jeg tager en gnubber/rundbørste og begynder med stride tag, at få noget skidt væk på hans skimle hals. Manen er delt.. Altså,, den ene halvdel er på den højre side af halsen og den anden halvdel til venste ..
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 14:45:16 GMT 2
Han ser ud til at nyde det. Han er ret støvet, så han får den store omgang og jeg ligger alle mine kræfter i. Amadeus brummede, men stod ellers stille og sagde intet. Jeg tager noget op fra min lomme og hans ser undrende på mig, nysgerrigt. "Nej, det er kun tyggegummi, det lider heste som dig, ikke!" siger jeg strengt, men stadig blidt. Han ser på tyggegummiet, som jeg putter i munden og han vender bare hovedet væk og nyder at blive striglet. Da jeg er færdig med den ene side, går jeg op til hans hoved og skubber lidt til den ene side, da han står nærmest klemt op imod væggen. Han rykker sig lydigt og jeg klapper ham på halsen. "Du er dygtig, Amadeus." roser jeg ham kærligt også begynder jeg at strigle ham hårdt med gnubberen/rundbørsten.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 14:48:25 GMT 2
Jeg begynder at slappe af ved dette og både jeg og Amadeus nyder det.. Jeg håber, at der snart kommer en forbi, så jeg kan spørge om jeg på tage en ridetur på ham. Jeg vil ikke ride på ham, uden at få lov, da de sikkert bliver sure. Jeg er hurtigt færdig med den og tager en blød børste. Jeg begynder roligt at børste ham efter over hele kroppen + ben ^__^
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 14:58:51 GMT 2
Jeg sukker dybt. Jeg er træt, har ikke sovet ret meget. Jeg kaster let med hovedet og ser ned af mig selv.. Min sorte knælange jakke er beskidt, men pyt, så bliver den da bare vasket. Den er ikke knappet, så man kan se en rød t-shirt inden under med et dødningehoved print. Jeg har en lang nederdel på, med et stort print af et kors.. Og, så har jeg gamascher (staves??), som er ternede.. Sort & rød ternede ... Jeg elsker tern x] Jeg strigler ham stille og snart er jeg færdig, så jeg går igang med at redde hans man forsigtigt ud, med en mankam.. Men, det er meget forsigtigt, for ikke at rive for meget af hans lyse man ud..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:02:19 GMT 2
Manden kommer gående, og har et lille tag i min hånd. Havde han ikke haft det var jeg sikkert løbet væk. Jeg bryder mig ikke om at gå rundt på nye steder. "Mhm..." kommer der stille fra mig, da vi igen kommer ind i en ny bygning. Lugten af hest rammer dog hurtigt mine næsebor. Det er ikke så slemt. Far havde en pony. Og den var sød. Men de her heste var i alle størrelser. Det kunne da ikke passe? Jeg knugede min blok ind til mig, og fik da øje på en pige. Hvem var det? Jeg lader hovedet falde på skrå, og ser lidt på hende, mens manden slipper min hånd. Men han har lukket døren. Så kan der ikke komme noget ind, eller noget ud. "Dette er så hestestalden Yoshi."
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 15:06:00 GMT 2
Jeg gisper forskrækket, da jeg ligger mærke til en mand og en ung mand. Transvestit? Seeejt! Jeg har altid været stor beundrer af transvetitter og homoseksuelle, selvom det nok er noget mærkeligt noget, men jeg er jo heller ikke rigtigt normal. Jeg ser på ham.. Han ser bange ud. Jeg gumler lidt på mit tyggegummi og ser nysgerrigt på ham, men jeg strigler bare Amadeus videre. Jeg sukker dybt og ser ned på Amadeus. Han er ikke så høj, men han er godt nok en hest..
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:08:19 GMT 2
Manden står stille i døren. Jeg selv presser lidt ned på min nederdel. Jeg havde det som om den løftede sig bagi. Pigen ser lidt på mig, og hun står med en hest. Den ligner lidt Pony. Søde Pony. Jeg savner den allerede. "Skal du ikke hilse Yoshi?" spørger manden så roligt. "Mhmm...." jeg bukker. Det har jeg nemlig lært. Og retter mig så op. "Hej" Min stemme er lidt rusten, men jeg snakker ikke så meget.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 15:11:33 GMT 2
Jeg ser undrende på dem, da manden ikke spørger om han skal hilse. Jeg ruller med øjnene. Han er da lidt sær, ham manden.. Drengen, virker som en robot, på en eller anden måde.. "Hallow.." siger jeg mat, men med en rolig stemme, som tyder på let venlighed. Jeg har lært at være venlig, men det har jeg gemt væk.. Jeg hader det ! Men, jeg er heller ikke uhøflig eller ubehøvlet. Jeg redder stille Amadeus'es man ud, forsigtigt, men jeg holder godt øje med dem.. Jeg er ret mistroisk, i forhold til nye.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:13:59 GMT 2
Jeg ser lidt på pigen. Lader til at min hilsen gik igennem. Jeg knuger blokken lidt mere ind til mig, og går så hen til en af boksene. En shetlandspony prøver ivrigt at komme til at snuse til mig, og jeg ser bare på den, mens dens næsebor vibrerer lidt. ".. Pony.." mumler jeg så stille. For så lille er Pony nemlig. Jeg ser søgende efter et eller andet der kan fortælle mig hvad shetlænderens navn egentlig er. For det kan da ikke være Pony?
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 15:17:58 GMT 2
Jeg ser på ham. Han virker så ung og barnlig. Jeg trækker let på skuldrende, mens jeg bliver ved med at redde Amadeus'es man ud, forsigtigt. Jeg smiler skævt, da han ser ud til at kunne lide den lille pony. Jah, jeg er jo mest til store konkurrence heste, men på gården var der da også enkelte mindre ponyer, men flest store tunge, trækheste, til landbrug. Jeg kan huske, på min 12års fødselsdag, fik jeg min helt egen Welsh pony. Jeg elskede den virkelig. Jeg sukker let, men kommer tilbage til den rigtige verden hurtigt, da der faktisk er mennesker omkring mig.
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:20:08 GMT 2
"Ah.. Ronja..." jeg nikker anerkendende da jeg ser navneskiltet, men synes et eller andet sted, stadig at den skulle have haft heddet Pony. Men det kan de vel ikke hedde når de nu er pige-heste! Jeg ser lidt mod pigen, og hendes hest. Jeg sætter hovedet lidt på skrå igen, "Din hest?" to korte ord, bedre end en lang sætning.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 15:23:52 GMT 2
Jeg ser på ham. Han snakker meget barnlig, hvilket irritere mig, men gør mig blød om hjertet. Det minder om mine søskende.. som jeg forlod. Jeg sukker dybt og ryster på hovedet. "Naaij, Amadeus er ikke min hest.." siger jeg mat, men roligt. Jeg ser på ham, før jeg tager fat i en hovrenser og vender mig med røven til ham, for at rense Amadeus'es ene forhov. "Fush!" siger jeg bestemt, mens jeg tager fat i den anelse hovskæg, der er. Han løfter lydigt hoven og jeg smiler. "Du er en dygtig dreng, Amadeus.. Meget dygtig.." siger jeg kærligt, mens jeg begynder at rense alt det skidt ud af hans ene hov. Det er meget uhøfligt at vende røven til dem man snakker med, men jeg passer jo lissom en hest xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 5, 2008 15:28:19 GMT 2
Badam, hun svarer, og det næste øjeblik vender hun røven mod mig. Jeg sætter hovedet på skrå. Ikke hendes hest. Men hun passer den? Nogle gange .. Eller.. Narjh.. For det meste... Forstår jeg altså ikke folk. Jeg gnider lidt min ene finger mod bindet af min tegneblok.
"Hvorfor så strigle den?" spørger jeg så. Måske et dumt spørgsmål, men jeg er nu engang nysgerrig. Og manden er der endnu. Ergo er hun nok ikke en slem person.. Eller er det mig som tager fejl igen?
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 15:38:06 GMT 2
Jeg sukker dybt af hans spørgsmål og jeg svarer ikke lige nu, da jeg først skal have gjort hoven færdig. Jeg gør det hurtigt færdigt og rejser mig op. Jeg ser på ham, med et skævt smil. "Fordi, at jeg har lyst til det!" siger jeg mat og roligt og gå så hen til Amadeus'es bagdel, for at tage fat i bagben. Jeg behøves ikke engang at sige fush, før han løfter hoven. Jeg smiler tilfreds. "Du er super dygtig.. De passer godt på dig, hva Amadeus?" siger jeg kærligt, mens jeg renser hans hov. Jeg bliver hurtigt færdig med den hov og går så bag om Amadeus, selvom det er farligt, så gør jeg det aligevel. Jeg stoler på Amadeus. Jeg strækker mig lidt, da man får ondt i ryggen af det, da han hviler på den hov man renser >.<'
|
|