Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Sunset
Apr 13, 2008 20:56:13 GMT 2
Post by Thomas on Apr 13, 2008 20:56:13 GMT 2
Døren til Sunset gled op og Thomas trådte ind. I forhold til hans normale tøj, var han trådt i noget nyt, det var langt mere specielt end før. Han bar en officer hat, militærfarvet vel og mærke, med solbrillerne sidde på den kasket-agtige klap, en sort skjorte med et sort slips og en sort sweater siden udenover. Udover det hans normale sorte bukser, og hans converse. Med et roligt blik så han udover på folkene der nu sad i sunset, i starten ensede han ikke Nicklas og Emma, på grund af der var så mange mennesker i butikken. Han rynkede brynene let, da en små smertefuld grimasse gled over hans ansigt. Hans ører var røde, og på grund af det var at han lige havde fået lavet øreringe. Yes, øreringe. Havde han længe ønsket sig, eller for en uge siden havde han besluttet sig at få det. Men det er der jo ingen der ved, vel? Han trådte let frem med blikket rettet op imod tavlen, hvor der var valgmuligheder for hvilken mad man ville have. Pomfritter var vidst nok.
|
|
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:03:57 GMT 2
Post by Nicklas on Apr 13, 2008 21:03:57 GMT 2
"Englænger.. Amerikaner.. bah!" grinede han klukkende, som om at der ikke var den store forskel. Andet kunne man ikke forvente af en dreng, som aldrig rigtig havde forstået geografi. "Sikke en service" Bemærkede Nicklas, og forsøgte så godt, som han nu kunne at fordele maden lidt rundt, men opgav halvvejs og overlod det til Emma. I stedet greb han om hans bæger med sodavand, og begyndte at syge den kolde væske op af det stribede sugerør. Hans høge blik gled ned over maden, og haps; pegefinger og tommelfinger havde lukket sig, om en af de ovnbagte pomfritter, og den blev nu proppet ind i munden, som hurtigt havde skilt sig af med den mundfuld sodavand, ved at sende det, ned i det sorte hul.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:14:39 GMT 2
Post by Emma on Apr 13, 2008 21:14:39 GMT 2
Emma smilede skævt over Nicklas' kommentar, da hun vendte sig væk, og da hun kom tilbage med maden, nikkede hun kort. ,,Yup, så splejset er jeg heller ikke," lo hun og puffede den ene sandwich over på Nicklas' side af bakken, imens hun trak den anden over på sin - ligeledes gjorde hun med pomfritterne. Hun sænkede blikket ned på maden, rynkede brynene let og sukkede så. Uanset sine principper om mad, skulle hun spise noget; det havde hun lovet Maja, så hun kunne ikke gøre andet. Forsigtigt, trak Emma sandwichen ud af papiret, lod det løse salat glide ned på servietten under den og satte den så op til munden, for at tage en lille bid af den, lægge den fra sig igen og skylle det ned med noget cola fra det rødstribede sugerør.
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:21:01 GMT 2
Post by Thomas on Apr 13, 2008 21:21:01 GMT 2
Han stilte sig bag køen, med blikket rettet op imod tavlen. Køen var små lang, så han kunne tage sig tid til at vælge hvilken størresle og om han nu også skulle tage en cola med i købet. Han rynkede brynene let og satte hænderne i siden. Han bemærkede kvinden bag diskens opmærksomhed var lagt imod ham, han vendte blikket frem imod hende og små smilte lidt. Hun fik hurtigt vendt blikket den anden vej, og imod kunden der stod foran hende. Han lod læberne glide let frem i en trutmund, hvorefter han små sukkede lidt. Han så ikke ud til at have lagt mærke til Emma, eller Nicklas for den sags skyld. Men det gjorde han sikkert snart, man kunne ikke rigtig undgå det? Han havde bestemt sig nu, kun pomfritter. No more for Thomas. Der var kun to foran ham nu, så det skulle nok gå stærkt.
|
|
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:23:56 GMT 2
Post by Nicklas on Apr 13, 2008 21:23:56 GMT 2
Nicklas fik hurtigt pakket sin kyllinge sandwich op, og begyndte at gumle på den, som om han ikke havde fået mad i flere år. Han smilede til hende, og mærkede at ligeså snart han var færdig, ville han have mad helt op til ørene. Salat, dressing og hvad den slags nu ellers indeholdt, splattede ned på servietten, men det tog Nicklas sik ikke af. Han gumlede videre, og engang imellem fløj nogle pommes fritter ind, sammen med.. Han havde endnu ikke lagt mærke til at Thomas var trådt ind, han var alt for optaget af sin mad.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:29:49 GMT 2
Post by Emma on Apr 13, 2008 21:29:49 GMT 2
,,Jeg troede du sagde du havde fyldt tanken op inden du løb dig en tur?" Sagde Emma med et bredt smil på læben, inden hun tog et par pomfritter i munden og gumlede på dem. Det smagte nu altså ikke helt dårligt, men måden Nicklas spiste på, var ikke just appetitvækkende, så Emma prøvede at finde noget andet... mere... interessant, at kigge på. Og da hun kiggede bag sig, fik hun øje på nogen, hun synes at genkende. Thomas, der stod forrest i køen til den lille madbutik, de sad i, havde godt nok skeget sig ud; enten var der karnival, eller også kunne Thomas bare godt lide øreringe. Emma måtte holde et fnis tilbage, da hun åbnede munden for at sige; ,,Hey, Thomas!" Hun løftede hånden, vinkede let til ham og vendte sig så ind til bordet igen; hvis han ville deltage i den lille spise-komsammen, var han da velkommen.
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:37:33 GMT 2
Post by Thomas on Apr 13, 2008 21:37:33 GMT 2
Endelig kom han forrest i køen, han trak pengene op fra jakkelommen og vendte blikket frem imod ekspidienten: "Jo, jeg skal bare have.." meget længere kom han ikke da en bekendt stemme råbte hans navn. Han rynkede brynene, "- en lille pomfrit," talte han færdig og lagde pengene på disken. Han vendte blikket over skuldren og så søgende ud i lokalet, en løftede hånd fangede hans opmærksomhed. Han vendte blikket ned imod ejeren, jamen det var jo Emma. Han smilte let og gjorde et vink med hånden. Han genkendte hurtigt Nicklas, som sad foroverbøjet godt igang med at spise sin mad. Han hævede undrende øjenbrynene, og vendte fronten tilbage imod disken. Han fik sit nummer - og nogle bytte penge, hvorefter han drejede om og vandrede imod de to andre, "On a date?" spurgte han med et skævt smil. Han lagde en hånd imod sin hat, som han let rettede på.
|
|
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:45:11 GMT 2
Post by Nicklas on Apr 13, 2008 21:45:11 GMT 2
Nicklas så overrasket op, og fik i alt sit hast værk med at finde ud af hvor Thomas befandt sig, fat i en af de hvide servietter med det lille 'Sunset'-logo på og tørrede sig mekanisk om munden. Nicklas skulle ikke spejde langt væk, for der stod Thomas ved siden af deres bord. Nicklas smilede skævt, og trak på skuldrene inden han svarede Thomas: "Ja, åbenbart. Hendes overtalelsesevne er enormt god" .. og så blev der gumlet videre på maden.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:53:03 GMT 2
Post by Emma on Apr 13, 2008 21:53:03 GMT 2
Hun smilede let til Thomas da han begyndte at gå over mod dem, lod hovedet dumpe let til siden og drak så lidt mere af cola'en, inden hun spilede øjene op, gloede vantro på Thomas og hostede kraftigt, idet hun var lige ved at få væsken galt i halsen. ,,Date?!" Måbede hun og grinede højt. ,,Yeah, som om jeg gad på date med dig, din gris," triumferede hun da hun kastede blikket tilbage på Nicklas der atter havde kastet sig over sin sandwich, og Emma rykkede lidt på sig i den sofa-agtige stol hun sad på, så Thomas kunne sidde ved siden af hende - hvis han gad. ,,Nah, ikke just. Men hvad laver du her? Lad mig gætte; din date piercede dine øreflipper, og så løb du din vej, fordi det gjorde ondt - af ren og skær fortvivlelse, meldte du dig ind i hæren, men turde ikke alligevel og stjal så sergentens kasket - og SÅ blev du sulten." Hun smilede bredt over sig påfund og løftede sandwichen op til munden, for at tage en langt mere civiliceret bid af den i forhold til Nicklas, der allerede havde spist halvdelen.
(Min mor siger, jeg skal gå i seng. xD Med på at fryse?)
|
|
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:54:28 GMT 2
Post by Nicklas on Apr 13, 2008 21:54:28 GMT 2
[ Fint med mig ^______^ ]
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Sunset
Apr 13, 2008 21:56:52 GMT 2
Post by Thomas on Apr 13, 2008 21:56:52 GMT 2
(Yearh, det gør vi bare. ^^)
Han rynkede brynene sammen og små grinte lidt, da Emma så ud til at protestere for groft. Han hævede øjenbrynene da hun kom ud med en ret så lang forklaring om hvordan han var havnet her. Han åbnede let munden for så at ryste på hovedet, "Dog ikke, men jeg har været til piersøren for at lave øreringe jah.. Jeg blev små sulten, og trippede herhen. Mere det der skete," forklarede han, med et småligt smil. Han vendte blikket imod Nicklas, "Du er ret så glad, for mad?" spurgte han med et drilsk ansigtsudtryk. Han gled hen ved siden af Emma, men inden fik han hurtigt lige spottet nummeret på sin bestilling. 51 var det.
|
|
|
Sunset
Apr 13, 2008 22:14:39 GMT 2
Post by Nicklas on Apr 13, 2008 22:14:39 GMT 2
Nicklas så kort op fra sin koncentrerede spisning, for at betragte Thomas' øre, og ganske rigtigt han var blevet piercet. Han tyggede af munden og kommenterede så, deres snak om hvad der var sket, med et skævt smil: "Jeg syntes nu meget godt om Emmas forslag. Det lyder meget.. spændende" Nicklas tog en ny bid, samtidig med at Thomas kommenterede han grovæderi. Nicklas viste to fingre, som tegn på han lige måtte vente til at han havde tygget af munden og sunket maden. "Jaerh.. Jeg behøver energi, så jeg kan træne" - Hvis han altså havde lov til at træne!
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Sunset
Apr 13, 2008 22:16:20 GMT 2
Post by Emma on Apr 13, 2008 22:16:20 GMT 2
,,Hmn... Yeah, helt sikkert. Og hatten er sikkert bare en, du har købt i Illum." Hun rullede med øjnene, smilede bredt og drak så noget mere cola, inden hun satte albuen i bordpladen og gav sig til at kigge ned af gaden. ,,Jo tak," mumlede hun smilende til Nicklas' kommentar, inden hun igen vendte opmærksomheden mod gaden; Hun havde frit udsyn til den smukke, blege himmel med de lyserøde og blåhvide skyer, og den gyldne sol der snart var på vej ned. Hun sukkede dybt, og imens hun havde et halvt øre på drengenes samtale, nød hun synet af himlen. Her sad hun, på en Sunset-restaurant med to, psykisk syge fyrer - for det måtte de da være, på en eller anden måde - og betragtede solnedgangen. Underligt, at hun ikke var faldet for nogen af dem endnu... Emma var meget romantisk anlagt.
(Herligt ^^ Vi skrives måske i morgen, hvis jeg får lov af min mor / far at pjække. XD Eller skal i vidst ikke regne med noget... *føle sig bombet* Nåh - godnat n__n)
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Sunset
Apr 13, 2008 22:22:05 GMT 2
Post by Thomas on Apr 13, 2008 22:22:05 GMT 2
Han små smilte lidt imod Nicklas, "At træne er en god ting, det må jeg give dig!.." konstaterede han og små grinte lidt. Der lød et råben oppe fra baren, og hans bestillings nummer var tydeligvis det der blev råbt op. Han rejste sig fra pladsen og trippede roligt derop af. Ikke langtid efter var han henne ved de andre igen, med den lille pose pomfritter i hånden. Han satte sig ved Emma igen. Da han kunne mærke hvor tæt han egentlig sad op af hende, rykkede han let tilbage og lændte ryggen ret op af ryglænet. Han åbnede posen og trak en enkelt pomfrit ud, som han hurtigt fik spist. Han satte albuen imod bordet, og lændte hagen imod sin håndryg. Som Emma vendte han blikket ud imod gaden, og op imod himlen. Præcis som han havde gjort tidligere idag, inden han skulle til samtale ved Henriette. Han rynkede brynene sammen, frygteligt var det gået. Han skævede let imod Emmas ansigt, hun så let drømmende ud? Han rynkede brynene let sammen og vendte opmærksomheden imod sin pose pomfritter i stedet.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Sunset
May 5, 2008 19:49:17 GMT 2
Post by Emma on May 5, 2008 19:49:17 GMT 2
(Hey... Hvad siger i til at vi ikke bare lader dem daffe herfra? >o< Gider ikke fryse mere. Hvis i vil skrive videre, så lad som om, Emma er gået xD)
|
|