|
Post by Nicklas on Apr 13, 2008 16:48:02 GMT 2
"Hrmf," Lød svaret en smule tænksomt fra Nicklas. mad var vel mad, uanset hvor man købte det. Ligesom man ikke kunne smage forskel på kød i Super Brugsen eller Rema 1000, så havde Nicklas aldrig rigtig tænkt over hvor maden var købt - Måske var det også fordi, at det var hans mor, som havde lavet maden til ham, indtil han var blevet indlagt på hospitalet. "Jeg ved sgu ikke hvad jeg fortrækker.. Mors mad?" Han smilede skævt, og sørgede for at trit med hende, så han hverken kom for langt foran, eller for langt bagud.
[ .. Rykker vi videre nu? ^^''' ]
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 13, 2008 16:58:11 GMT 2
(Yup ^^)
Nicklas' svar fik Emma til at rynke brynene lidt. Han lød ikke til at bekymre sig ytterligt meget om kost; men det var måske heller ikke så vigtigt, når man var i så god form som Nicklas var. Emma blev nød til at spise sundt; andet, kunne hun ikke tåle. Både fordi hendes immunforsvar er meget lavt, men også på grund af hendes kropsbygning. ,,Fair nok," grinte Emma, da Nicklas sagde, han foretrak mors mad. ,,Min mor laver også god mad." Og med et smil på læben, fortsatte de ellers bare langs stranden, op imod byen.
|
|