+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 13:10:00 GMT 2
Jeg sukker dybt, da jeg træder ind, men ser mig rundt med et mat blik. Jeg har ikke sovet ret meget, i det meget forfaldne hus jeg sov i, som jeg fik lov til at sove i af den gamle mand. Han var ret venlig, men det var ham der fik mig sendt hertil. Jeg ved ikke rigtigt hvad det skulle til for, men han sagde jeg skulle have hjælp.. Men, hjælp til hvad? Min evige skyldfølelse? Næppe!
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 13:13:52 GMT 2
Jeg ved ikke rigtigt hvilken vej jeg skal gå for at finde mit værelse. Jeg kan huske, at det er på voksen salen, nummer 3, men jeg ved ikke hvilken vej det ligger. Jeg sukker dybt, før jeg får øje på Receptionen. Der sidder en dame i og smiler et mekanisk smil. Typisk -.-' De skal virke så venlige alle sammen, men er nogle sure nødder. Jeg smiler skævt og trækker headset'et ud af ørerne og går hen til hende. "Hej?" siger jeg venligt og med en servetrice'agtig stemme. Jeg nikker let. "Hvilken vej er det, vil voksen'salen?" spørger jeg mat. Hun peger hen på en dør. "Den vej og bare følg skiltene" siger hun med samme venlige og servetrice'agtige stemme. Jeg nikker og begynder at gå hen til den dør hun pegede på.
|
|