|
Post by Bartholomew on Apr 6, 2008 18:15:12 GMT 2
Løft røven og still et spørgsmål ! x3. .Ellers pudser jeg Beatrice efter jer ! ^-^
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 8:19:40 GMT 2
Kan se at hun ikke har fået nogen spørgsmål! Stakkels Beatrice xD
Hvor gammel er hun ? XD Er hun meget social, eller vil hun hellere være alene? Kan hun lide drømmekage? Spiser hun hunde? xD Har hun redet før? xD Er hun jomfru? xD Er hun hidsig, eller kan hun styrer sit tempremant? XD Har hun haft en kæreste før? Hvad hader hun af alt i verdenen? Hvad elsker hun af alt i heeeleee verdenen? xD Hvad kan virkelig ødelægge hendes dag?
|
|
|
Post by Bartholomew on May 17, 2008 12:53:26 GMT 2
OHH!! OWO.. Jeg elsker dig SUMSUM OWO
1. Beatrice er 2 år og hedder i virkeligheden Gurli ! ^-^.. Hun er 17 xD.. 2. Beatrice er nok den der helst gerne vil være alene. Hun er ikke særlig glad for sig selv og lever i troen om at hvis hun ikke er glad for den måde hun opfører sig på og ser ud så kan andre heller ikke lide hende.. Så hun foretrækker egenligt at være alene. 3. Drømmekage? Uhmm.. Nej, det tror jeg ikke.. Hun kan i det hele taget ikke lide kage ^-^' 4. På en hest?.. Nope XD.. Det har hun altid syntes hun var for fed til, hun har altid været bange for at hesten ville falde sammen. 5. Jomfru?.. Du mener seksuelt, ikke ? XD.. Jo, hun er jomfru ^-^' 6. Beatrice er hidsig O__o.. Og hun bliver meget let irriteret og sur ^-^ 7. Nej, Beatrice har aldrig haft en kæreste, hvilket så forklarer hvorfor hun stadig er Jomfru ^-^.. Hun er bange for at blive såret, det er egenligt den eneste grund til at hun ingen kæreste har haft endnu. 8. Uha.. Uhmm.. Sikkert mennesker der tror hun er skør.. Hvilket hun mener hun ikke er.. Hvilket hun alligevel egenligt er.. Og hvis det ikke er det, så er det hospitalet ^-^' 9.ELsker hun ? O__o .. Sin kreative side ^-^.. Hun kan godt lide at synge, skuespil og.. Tegning.. ^^ 10. *tænke, tænke* Uhmm.. Idioter kan altid ødelægge hendes dag ! ^-^'.. Uhmm.. Det kommer virkeligt an på hvuilket humør hun har.. hvis hun er utroligt glad skal der rimeligt meget til at ødelægge hendes dag og når hu ner i dårligt humør, så er det den mindste lille ting der kan få hende til at springe ^-^.. Men Idioter, kan altid få hende op på kogepunktet ^-^'
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 19, 2008 13:42:37 GMT 2
Jeg elsker også dig MajaSum ^__^ Wuaarh, Hun er mærkelig x] Men, jeg har intet imod mærkelige mennesker.. xD Hmmm,... Kan ikke finde på flere lige pt
|
|