Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Post by Thomas on Jun 27, 2008 20:53:40 GMT 2
Trashie - Det skal man også have lov til, jeg er også selv ret doven når det kommer til stykket. Men det siger vi ikke til nogen. {: Stil endelig flere spørgmsål, interessante vel og mærke, så vil jeg være utrolig glad. :b
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Jul 2, 2008 23:34:24 GMT 2
Nå, men som sagt; jeg må hellere skrive dig nogle spørgsmål x3
- Har Thomas nogensinde været rigtig forelsket i nogen? - Hvis han selv skulle sige det, er han så heteroseksuel eller biseksuel? - Hvor gammel var han da han fik sit første kys (tvivler ikke på at han har kysset mindst én xD)
Og så til nogle "dit-eller-dat"-spørgsmål x3 - En god ven eller mange hurtige flirterier? - SMS eller E-mail? - Cola eller kakao? - Alkohol eller smøger? (Kender ikke hans forhold til noget af det, men hvis han skulle vælge? ^^) - Katte eller hunde? - Byen eller landet? - Vinter eller sommer?
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Jul 3, 2008 20:09:00 GMT 2
Fantastisk, selvom du ikke behøvede. xD
- Jo, men det er et godt stykke tid siden skal det lige siges. ^^ - Han er helt klart hetero, men han ville ikke have noget imod hvis han eks kyssede med en dreng. Bare det ikke var ment personligt. - Ohw, der var han nok omkring de 13-14. Det var på det tidspunkt hvor han var forelsket, og han ikke havde fundet ud af han kunne lege med andre pigers følelser.
Og til de næste: - En god ven, men han ville også meget gerne flirterierne. xD - Sms helt klart - Kakao! xD helst varm kakako. - Alkohol, han hader røg. - Katte, men han er nu også megett glad for hunde. - Byen, landet er lidt nedern for ham. - Det er nok en mellemting, han hader sommeren da det er alt for varmt og folk danner for megen kropsvæske. Men vinteren kan også blive for kold, fordi så er man pludselig ucharmerne når man går rundt og er forkølet.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Jul 3, 2008 20:44:23 GMT 2
Oh, det gjorde jeg da x3 Og sikke nogle herlige svar; nu er jeg bare sur over jeg loggede på nu, for nu er du gået igen o__o Typisk.
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Jul 3, 2008 20:49:10 GMT 2
Jeg er da ikke gået, jeg sidder her skam og venter. ^^
|
|
Emma
Post Rank 1