Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 13:23:18 GMT 2
Ask people, om alt hvad i kan komme. xD
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 6, 2008 13:44:29 GMT 2
1. *ikke at kunne finde det i profilteksten* Hvad farve er hans hår? xD 2. Hvad synes han om fastalavn, og hvilke kostumer har han haft på gennem årene? 3. Er han døbt, og er han kristen? xD 4. Spiller han bevidst meget på sit udseende, eller tænker han ikke over det når han fx. smiler charmerende til en eller anden? 5. Gjorde han meget ud af at folk omkring ham ikke opdagede hans spiseforstyrrelse, før det blev opdaget?
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 13:54:39 GMT 2
Yearh, spørgsmål. : D
1. Det er sort, :b med måske et strejf af brunt. 2. Han synes meget godt om fastalavn. Hvilke han har haft på? Uuuh, det ved jeg ikke rigtig. x'D 3. Jah han er døbt, men ikke religiøs. Der er måske nogle ting i kristendommen han går ind for, men han er ikke direkte kristen. 4. Det kommer an på hvilken situiation han er i. Hvis han eksempelvis har interesse for en anden, så ligger han lidt mere på en før. Ellers så er det per refleks at han er sådan. ^^ 5. Nej det gjorde han ikke, det var nok også grunden til at det blev opdaget så hurtigt.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 6, 2008 13:58:26 GMT 2
Finurlige svar ^__^ Jeg kan godt lide Thomas x3 Han er sej...
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 14:02:00 GMT 2
Haha nice. :b Det er sjovt, jeg har bygget ham på en person jeg kender i virkeligheden. ^^
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 6, 2008 14:05:55 GMT 2
... Hah, sejt xD Jeg har navnet Emma fra en klassekammerat der også er sådan lidt... tynd o.o
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 6, 2008 14:06:28 GMT 2
Ouh, det er lidt sjovt hvordan man kan blive inspireret af folk omkring sig. x3
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 6, 2008 14:09:01 GMT 2
Mmh ^^ Havde aldrig fundet på nogen af mine chars hvis jeg ikke var sammen med de folk jeg... er sammen med xD
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 7, 2008 20:16:56 GMT 2
Nej det ville jeg også have lidt svært ved. :b
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 8, 2008 21:21:34 GMT 2
Come one people, spørg. x3
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 11, 2008 14:18:02 GMT 2
Bah, jeg keder mig, så jeg finder lige på nogen flere x3
1. Læser han meget, og hvad er hans yndlingsbog? 2. Hvor tit ser han reality-programmer, som Paradise Hotel, Dr. Phil eller De Unge Mødre, for den sags skyld? XD 3. Hvad hed hans første kæreste? ^^ For jeg går vel ud fra, han har haft mange? xD
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Apr 11, 2008 19:09:55 GMT 2
Yearh nice! Ö
1. Han læser lidt, ^^ og når han endelig læser er det historiske bøger. :b - dont ask why, det gør han bare. x'D 2. Det er ikke særlig tit, han har så meget andet at fortage sig. Så som at være sammen med vennerne, eller skrive med dem. Computer er mere ham, eller telefonen, når det gælder elektriske redskaber.. eller. Hvad man nu kalder dem?. xD 3. Han har aldrig haft en rigtig kæreste. ^^ forhold er ikke det han holder mest af, det med at have noget kørende med nogen (- måske flere xD) er mere ham. ^^
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 8:12:22 GMT 2
Jeg vil gerne spørge Thomas om noget x]
Okay, hva fejler han ? Sig ikke jeg er doven xD Er han en af de personer, der går og tager tilfældige piger på røven? Eller, drenge for den sagsskyld xD Kunne han blive så hidsig, så han endte i et slagsmål, på liv & død? *At være lidt dramatisk lige nu* Hvor gammel er han? xD JEG er ikke doven xD Er han en sjov type, eller mere seriøs type?
Waaaarh xD Kan virkelig ikke finde på noget ordentligt x'O Det plejer ikke at være mig *host* *host*
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Jun 3, 2008 16:11:50 GMT 2
Aj hvor nizzel. :b
- Thomas lider af anoreksi. - Han ville aldrig gøre det med det samme. Men hvis han havde snakket med dem, og 'kendte' dem.. Og han var i et specielt humør, så kunne han sagtens finde på det. xb - Nej, han hader vold og har derfor aldrig været i et rigtig slagsmål. - Han er 17. xD - Han er ikke specielt seriøs, eller det kommer an på hvilken situation man ser ham i. Men det er sjældent han snakker seriøst med folk. Han er ikke den type man sætter sig ved siden af og siger: "Ved du hvad, nu skal vi sakunelme snakker særiøst." - øhm?. xD
Jeg må så sige, du er doven. xD har et link til min profil i min underskrift, såh. ^^
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on Jun 3, 2008 18:32:07 GMT 2
Hah xD Ja, jeg er noget af det mest dovne dyr i HELE verdenen .__.' Nå, men har lært at leve med det =)
|
|