Nemo
Post Rank 0
|
Post by Nemo on Apr 1, 2008 15:54:56 GMT 2
Umn umn umn! *vinke* Stil et spørgsmål og få en muffin - cookie - et stykke banankage - eller hvad jeg nu har på lager o__o; og selvfølgelig også nogle spørgsmål igen ^-^
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 2, 2008 17:51:42 GMT 2
Hedder det ikke tyve? XD Nå, whatever - her har du en stak alligevel 1. *for doven til at se om det står i profilen* Hvorfor hedder hun Nemo? xD 2. Hvad er hendes yndlingsfarve? X3 3. Har hun haft en kæreste, og hvis ja, hvor længe har hendes længste forhold så varet? 4. Er hun forelsket i nogen i øjeblikket - evt. et godt øje til nogen på hospitalet? 5. Hvilke sange bliver der spillet på hendes guitar, når hun har den fremme? Leger hun pedagogisk hippie eller spiller hun for alvor? XD
|
|
Nemo
Post Rank 0
|
Post by Nemo on Apr 2, 2008 19:21:23 GMT 2
Jo, det mente jeg også ... men jeg syntes, det var lidt meget at forlange - og se, du har også kun overkommet fem! xD (ellers var det gengæld, fordi jeg også kun skrev fem .. nå)
1. Bøh, havde håbet, jeg først kom til at svare på det her senere. Så må en forklaring følge. Hun hedder ikke Nemo, det er bare det eneste kælenavn, der rigtig har hængt ved, og nu bliver hun næsten kun kaldt det; en veninde startede, og det spredte sig til familien også. Nu er det bare unaturligt at kalde hende andet. o__o 2. Orh, det skifter MEGET. Fuldstændig afhængigt af humøret og tøjsmagen på det tidspunkt. Men, hun må nok have forkærlighed for grøn, lilla og blå x3 Dejlige, tydelige farver, der har nogle fine betydninger og et væld af nuancer og variationer. 3. Hun har haft flere kærester, det længste forhold med den nuværende på 8-10 måneder (så har jeg ikke sagt for meget xD). Altså har hun været sammen med sin kæreste siden efteråret. 4. Hun er forelsket i - omg omg! - sin kæreste! O: da hun ikke har mødt nogen, er det lidt svært ^^;; Hendes kæreste hedder Damien (surprise surprise) og bor i udkanten af København. 5. D'oh, efteraber. xD umn, hun spiller løst og fast, men hovedsageligt løst: akkorder, hun ikke kan navnet på, fine toner, der klinger godt sammen. Ren randomness og måske en sang eller to, hvis hun har fundet ud af, hvordan det lyder.
Sådan :3
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Apr 2, 2008 19:24:03 GMT 2
Fine svar ... Nu gider jeg ikke mere o.o
|
|