|
Post by Wictor on Mar 23, 2008 22:10:00 GMT 2
Eller.. Stil Wictor et spørgsmål O.o.. Mnh.. Er der noget at give, jo en sang på Piano ;D?
|
|
Birk
Post Rank 0
Jeg kan lide dine sn?reb?nd. M? jeg f? dem?
|
Post by Birk on Mar 23, 2008 22:40:05 GMT 2
Aw, og så får du bare ingen o: Det er da ærgerligt. Hm, nu får du i hvert fald af moi! 1. Er Wictor et kattemenneske eller et hundemenneske, og hvorfor? 2. Har han haft en kæreste, og er han jomfru? (Jaja, det er lidt tidligt, men whatever - man skal jo spørge XD) 3. Hvem er hans største musik-idol, hvis han da overhovedet hører musik?
|
|
|
Post by Wictor on Mar 23, 2008 22:52:46 GMT 2
Nej ><.. Men det er jo Wictor spørgsmålene handler om, så syntes også selv han skal svare :3 Og tak for spørgsmålene :3 1. Er Wictor et kattemenneske eller et hundemenneske, og hvorfor?Mnnh.. Umiddelbart ville jeg sige et kattemenneske, det selvstændige smukke væsen som alligevel er så saligt og kælen, og mystisk.. Det har en vis tiltrækkende form ^__^ Og alligevel, hunden er et kælent og lærenemt dyr som er dejlig og socialt.. Mnnh.. Men vis jeg skulle bestemme mig.. en.. en.. Hun(d)kat ! >hoste< 2. Har han haft en kæreste, og er han jomfru? (Jaja, det er lidt tidligt, men whatever - man skal jo spørge XD)O____o.. Det er sandt nok xD.. Det skal jo komme x___x. Mnnh.. Jo, Wictor har haft en kæreste.. Vis ikke det var to, anyway kan ikke huske det (Wictor sover lige nu siger vi =__=) Men han er faktisk jomfru oo' .. Han bliver nemlig hurtig træt af folk.. 3. Hvem er hans største musik-idol, hvis han da overhovedet hører musik?Mnnh.. Den var straks MEGET værre ><.. Men.. Tror jeg vil sige.. Nej.. Jeg ved det ikke o___o.. Han høre musik, jo, men alligevel har han ikke direkte noget idol?
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 6, 2008 8:25:05 GMT 2
Weeeh x] Jeg vil gerne stille nogle fine spørgsmål til Wictor x]
- Hvis han skal have en uddanelse, hvad skal han så uddanes som? *danselærer* xD - Er han en genert type, eller går han lige til den? XD - Har han en yndlingssang? Eller flere? - Har han noget imod at give et par kommentare til tøserne? XD - Hvad ødelægger virkelig hans dag? - Har han nogensinde været 'rigtigt' forelsket? - Hvad er hans største ønske lige pt.?
|
|
|
Post by Wictor on May 6, 2008 14:53:39 GMT 2
Weeeh x] Jeg vil gerne stille nogle fine spørgsmål til Wictor x]YAAY >voldskramme< - Hvis han skal have en uddanelse, hvad skal han så uddanes som? *danselærer* xD>se spørgende på det der.. Danselære< Ikke rigtigt noget tror jeg, bare et eller andet med musikken, tror jeg XD? - Er han en genert type, eller går han lige til den? XDBwåhå.. Det kommer an på hvor meget han stoler på personen oo'.. Men han er nok lettere genert, men er dog heller ikke sådan en totalt .. stenet.. person der intet tør-- - Har han en yndlingssang? Eller flere?Han har ikke disideret nogen ynglingssang, det er bare musik, og det meste er godt i hans øre, og han ville ikke kunne vælge en favorit ud. - Har han noget imod at give et par kommentare til tøserne? XDHmn, ikke rigtigt. Tror jeg da ikke. Han er jo sådan lidt genert, så det er måske ikke liiiige det første han gør. - Hvad ødelægger virkelig hans dag?Bare en dårlig start på dagen? Hans hår gider ikke at sidde, han kan ikke finde hvad han nu har glemt, og han måske er kommet sent op? - Har han nogensinde været 'rigtigt' forelsket? Nej, egentligt ikke.. - Hvad er hans største ønske lige pt.?Wictor ønsker ikke noget, livet er som det er, og det er der ikke noget at gøre ved >__< Tadaaah :3
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 8, 2008 19:23:17 GMT 2
Vidste du godt, at Wictor er en fornuftig dreng? XD *at kede sig*
|
|
|
Post by Wictor on May 11, 2008 12:38:50 GMT 2
WTF XD.. Æh.. Nej egentligt ikke.. Tak.. tror jeg XD?
|
|