Emily
Post Rank 0
You cazy littel girl, Emily ....
|
Post by Emily on May 10, 2008 21:42:09 GMT 2
Emily kiggede smilende på ham og hævede interesseret sine øjenbryn. ,,Virkelig, jeg startede i forgårs tror jeg. Har ikke engang fået pakket ud endnu." Hun pillede lidt ved sine lillae soldat-støvler med de lysselillae snørebånd i. De var ret vamle at have på i den her varme. ,,Har du lyst til at vise mig hestene nede i staldene? Jeg har nemlig ikke fået set dem endnu, og trænger til at komme ud i solen ..." Emily håbede han ville sige ja, hun havde ikke lyst til at gå der ned alene. Bumle havde det med at skræmme hestene.
|
|
Birk
Post Rank 0
Jeg kan lide dine sn?reb?nd. M? jeg f? dem?
|
Post by Birk on May 10, 2008 22:22:42 GMT 2
Birk smilede skævt til det med, at Emily ikke havde pakket ud endnu. ,,Det gjorde jeg da jeg startede. Jeg er et frygteligt ordensmenneske," grinede han, og kunne ikke lade være med at bemærke hendes pilleri ved hendes snørebånd, og han havde svært ved at dy sig; han havde lyst til at spørge hende, om han ikke måtte få dem til hans samling, men... hvilke skulle hun så bruge? Birk blev en smule overrasket over pigens pludselige spørgsmål, men han smilede bare og tænkte, at det da egentlig kunne være meget sjovt. ,,Jo, det ka' jeg da godt. Har været derude idag, fordi det var min tur til at fodre hestene... Er ikke så meget for at ride, men jeg elsker dyr." Han smilte kort, rejste sig og skævede så til Emily. ,,Skal vi gå?"
|
|
Emily
Post Rank 0
You cazy littel girl, Emily ....
|
Post by Emily on May 10, 2008 22:39:48 GMT 2
Emily hoppede op fra sofaen og ramlede ind i en måge med hovedet først. ,,AV!!" Hun tog sig til hovedet og gned med hånden der hvor hun var blevet ramt da hun slog hovedet. ,,Argh, pokker tag de måger!" mumlede hun og prikkede til tæppebunken for at vække Bumle. ,,Waky waky .." Bumle trillede ud af bunken, meget gnaven. ,,Jaja, kommer nu .. Hvor skal vi hen?" Emily satte hænderne i siden og kiggede sigende på Bumle. ,,Vi skal ned og se på hestene, gnavpot." grinte hun og vendte sig om mod Birk. ,,Jeps, lets go!" udbrød hun med et muntert smil. ,,Kommer du med, Bumle" Mens hun var på vej ud af rummet kiggede hun tilbage mod sin lillae skildpadde Bumle. ,,Jo jo, kommer nu. Kommer nu ..." Og med disse ord gik Emily, Birk og Bumle ned mod hestestalende.
|
|
Birk
Post Rank 0
Jeg kan lide dine sn?reb?nd. M? jeg f? dem?
|
Post by Birk on May 11, 2008 13:21:03 GMT 2
Birk stirrede undrende på pigen da hun sprang op og udstødte en jamren. ,,Øhm... Jah," erklærede han sig bare enig da hun kom i bedre humør og sagde "wakey wakey" til sin skildpadde. Birk forstod ikke, hvordan det var muligt at pigen kunne forestille sig noget så ægte, men det var vel derfor hun var her. Hun var nok heller ikke en af dem med flest venner, tænkte Birk, da han fulgte Emily og Bumle ned til staldende, uden et ord og med et lettere påklistret smil.
|
|