+' Trashie'
Post Rank 1
Giv mig gl?de. Giv mig liv. Giv mig k?rlighed!
|
Post by +' Trashie' on May 5, 2008 13:06:08 GMT 2
Jeg står foran døren, til hospitalet. Jeg føler mig ret nervøs, men der er ingen vej udenom. Jeg sukker dybt, mens jeg hører en stille musik, fra min iPod. Jeg sætter hånden på håndtaget og trykker ned, hvorpå jeg åbner døren og træder ind.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 15:58:04 GMT 2
Jeg tager de første trin op af trappen og trækker let på skuldrende. "Tjaa, jeg er ikke kræsen, så det lidt ligemeget" mumler jeg smilende og ser på ham. Han minder om en lille dreng på 8år - Hvilket er rigtigt sødt xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 16:11:50 GMT 2
"Uhn, hai!" Han smilede lidt til det hun sagde med at det var ligemeget. Jeg så på hospitalet. Jeg havde ikke lyst til at være inde i den store bygning, men min mave rumlede.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 16:15:02 GMT 2
Pludselig falder noget mig ind. "Vi kunne også gå på en eller anden café, selvom vi sikkert ikke må?" siger jeg. Jeg er ligeglad med at vi ikke må, men hvis han ikke vil, så går vi ind på Hospitalet og spiser dér. Jeg kører forsigtigt min hånd henover gelænderet på trappen, forsigtigt. Nærmest kærtegnende, dog ligger jeg ikke selv mærke til det xD
|
|
Yoshi
Post Rank 1
|
Post by Yoshi on May 27, 2008 16:18:22 GMT 2
Jeg tiltede hovedet lidt på skrå, og så utroligt tænkende ud. "Manden bliver sur..." Jeg tog mig lidt til maven, som rumlede. Men jeg havde utrolig lyst til eventyr, selvom jeg ville få ballade for det. "Spise der.." mumlede jeg så, og pegede mod hospitalet. Jeg kendte jo ikke byen rundt om hospitalet, og det skræmte mig.
|
|
+' Trashie'
Post Rank 1
|
Post by +' Trashie' on May 27, 2008 16:19:43 GMT 2
Jeg nikker let. Ja, jeg forstår ham godt. "Okay" siger jeg da han siger at han vil spise på Hospitalet. Derefter trækker jeg ned i håndtaget og træder ind ^__^
|
|