Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Mar 30, 2008 18:10:06 GMT 2
Hejsa Bestil en doll, pixel eller... et eller andet computertegnet eller håndtegnet af mig, hvis du har lyst XD Her har du i hvert fald mulighed for det. Jeg laver lige et skema, du kan udfylde, hvis du skal have en doll ^^ Hvis du skal have en pixel-tingeling, skal du bare beskrive den bedst muligt, eller sige hvad du vil have og lade mig klare resten x3 Base: Sæt et link ind her, eller beskriv, med mindst 3 stikord, hvordan din base skal se ud.Hår: Hvilken farve, længde og stil? ^^Tøj: Bluse/kjole, bukser, sko?Tilbehør / Andet: Er der andet, der skal med? ^^Billede: Hvis du har et billede af det/den, så put det ind her ^^- Og husk at give credit x3
|
|
Thomas
Post Rank 0
Det siges at jeg har en god r?v, ^^
|
Post by Thomas on Mar 30, 2008 19:58:03 GMT 2
Jeg tror jeg nupper et pixel. :b Beskrivelse: Kan du lave et par fluesolbriller?. De er lidt svære at beskrive, men det ligner et par normale solbriller. Bare med et rigtig stort stel. ^^ Billede: img136.imageshack.us/img136/33/unavngivetxs1.pngSådan skal de helst se ud, og det må gerne være i avatar størrelse.
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Mar 30, 2008 21:59:15 GMT 2
De ser lidt dumme ud, men her er de: o__o... Det er 53x30 ^^
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Mar 30, 2008 22:07:07 GMT 2
Emma - De er sku da ret nice (-total ynlingsord. xD). Tak skal du have. ^^
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Mar 30, 2008 22:18:36 GMT 2
Nice nok, dér X3 = Godt du kan lide dem xD
|
|
Thomas
Post Rank 0
|
Post by Thomas on Mar 31, 2008 14:05:47 GMT 2
Haha. x'D street sprog, main. G-gangstar. ^-^ - at smutte, spammer af helvede til. x'D
|
|
Fie
Post Rank 0
OMG! Jeg har taget et halvt kilo p? ><
|
Post by Fie on Apr 5, 2008 16:12:14 GMT 2
Base: ccg.portmanteaux.org/bases/medley/29-33.gif Det skal være den tredje i rækken. Hår: Hendes hår er blondt, honnigfarvet. Det er går hende til lidt under brystet og så er det helt glat. Tøj: Hun skal have rød skjorte på, den skal have trekvart lange ærmer, det vil sige til lidt under albuerne og så med en lille opsmøg. Hun skal have et sort lakbælte om maven og et par lange gemacer der går helt ned til anklerne, de skal være rød og sort stribet. Og så til skoene et par røde klipklappere, den der der går op over foden skal være sort ^^ Tilbehør / Andet: Hvis du kunne gøre hende lidt tyndere? Billede: Kig i signaturen, ved ikke hvor meget det hjælper ...
|
|
Birk
Post Rank 0
Jeg kan lide dine sn?reb?nd. M? jeg f? dem?
|
Post by Birk on May 10, 2008 8:00:10 GMT 2
Here you go! Har haft den liggende længe, men har nu endelig uploadet den på photobucket. - Og ja, jeg er også Emma ^^'
|
|
Emily
Post Rank 0
You cazy littel girl, Emily ....
|
Post by Emily on May 10, 2008 20:07:56 GMT 2
Den er super flot.. Tak skal du ha' :3
|
|
Emily
Post Rank 0
You cazy littel girl, Emily ....
|
Post by Emily on Aug 16, 2008 15:38:00 GMT 2
Ohh mægtige Kylle XD
Er du ikke sød at hjælpe mig med noget grafik til Emily? Base: Jeg kan ikke finde en jeg syntes passer til hende, men hun skal side ned med Bumle og se lidt spøjs ud.. håber det er nok Hår: Hendes hår er lilla og er altid sat op i to stramme rottehaler bag på hovedt. Og så har hun to tykke totter pandehår der slutter lige over ørene Tøj: En lysselilla tshirt, en lidt mørkere plisseret nederdel og et par sorte gemacher med et lillat skær. Tilbehør / Andet: Hendes øjenbryn og øjne er også lillae og så har hun et par brune flyvebriller siddende lige over hendes pandehår.. Så har hun jo sin Bumle - Skilpadden som kun hun kan se der selvfølgelig også er lilla. Billede:
Du spørg bare hvis der er noget der forvirre
|
|
|
Post by elisabeth on Jan 29, 2009 19:02:09 GMT 2
Okey, den her bliver lidt mærkelig .. Det er 2 piger en lyshåret og en mørkhåret, de skal sådan kigge mod hinanden begge er den her Base ccg.portmanteaux.org/bases/medley/29-33.gif Den tredje i rækken Den mørkhårede: Hår: Lidt kortere en skulderlangt, mørkebrunt og pjusket men et skrig grønt panedbånd, med lilla prikker. Tøj: Blusen skal være sådan muk grøn og der skal stå 'I belive ?' og over den skal der være en skotsk ternet cardigan, bukserne skal være lyse plettede cowboybukser og hun skal havde bare fødder Tilbehør / Andet: Hun skal have røde Harry Potter briller og en tyre piercing, grønne øjne Den Lyshårede: Hår: Hår ned til hoften, krøllet og blond Tøj: En nedringet, lilla top, lange stramme mørke cowboybukser der stoppet ned i et par røde lak støvler. Tilbehør / Andet: Knald rød læbestift, grønne øjne NB: Den lyshårede må gerne være lidt gennemsigtig hvis det kan lade sig gøre
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Jan 29, 2009 19:59:06 GMT 2
Er dollen til det her forum? For hvis den er, så kan jeg godt lave den gennemsigtig ^^ Ellers bliver jeg nød til at vide præcis hvilken farve baggrunden er, ellers kan jeg ikke lave den gennemsigtig. Og forresten, hvis den er til dette forum, kunne jeg så bede dig vælge en anden base? Det er bare det at der også er en anden der bruger den base, og Emma har også samme slags i sin signatur xD
|
|
|
Post by elisabeth on Jan 30, 2009 21:38:03 GMT 2
libby.buggative.net/biromain.htm Den sidste .. Altså det er til det her, og bgagrunden skal gerne være gennemsigtig men det er den lyshåret pige der skal være lidt gennemsigtig hvis du kan xD
|
|
Emma
Post Rank 1
Sony Ericsson W660i
|
Post by Emma on Feb 9, 2009 12:37:13 GMT 2
Den sidste...? *forvirret* XD (jeg føler mig lidt dum nu) Okay ^^ Emily: ... Here you go! Tøjet er ikke så detaljeret, da jeg var travlt optaget af at få farverne til at passe sammen oO Baselinket er usuarios.lycos.es/vfergon/kiss%20me%20sweet.htm ^^
|
|